Weer wat nieuws..........heb m'n zomervelgen naar m'n garage gebracht voor verse rubbers, stap in en wil m'n ruitenwissers aanzetten, niet dus.
Geen teken van leven.
Thuis gekomen zekeringen gechecked, ok, vagcom geen foutmeldingen.........dus?
Nu heeft het de hele middag gesneeuwd/geregend, dus de wissers hebben per ongeluk een flinke bak prut voor hun kiezen gehad die met remmen van het dak afkwam.
Stonden of interval wissen, dus voor ik kon reageren gingen ze al een zweep maken met dat pak natte sneeuw (onderste helft voorruit) eraf te vegen.
Dat ging gewoon goed, ze werkte daarna ook nog gewoon.
Eenmaal thuis had ik wel het idee dat de rechter niet helemaal in de onderste stand stond, dat klopte ook wel omdat er geplette sneeuw tussen de wisserarm en de parafaan zat. (bij de linker ook)
Zou de wissermotor omzeep zijn? Als er teveel amperetjes getrokken worden zou de zekering er toch aan moeten gaan.
Vraag
Nitro68
Weer wat nieuws..........heb m'n zomervelgen naar m'n garage gebracht voor verse rubbers, stap in en wil m'n ruitenwissers aanzetten, niet dus.
Geen teken van leven.
Thuis gekomen zekeringen gechecked, ok, vagcom geen foutmeldingen.........dus?
Nu heeft het de hele middag gesneeuwd/geregend, dus de wissers hebben per ongeluk een flinke bak prut voor hun kiezen gehad die met remmen van het dak afkwam.
Stonden of interval wissen, dus voor ik kon reageren gingen ze al een zweep maken met dat pak natte sneeuw (onderste helft voorruit) eraf te vegen.
Dat ging gewoon goed, ze werkte daarna ook nog gewoon.
Eenmaal thuis had ik wel het idee dat de rechter niet helemaal in de onderste stand stond, dat klopte ook wel omdat er geplette sneeuw tussen de wisserarm en de parafaan zat. (bij de linker ook)
Zou de wissermotor omzeep zijn? Als er teveel amperetjes getrokken worden zou de zekering er toch aan moeten gaan.
Baal als een stekker! Iemand nog een idee?
Link naar reactie
Delen op andere sites
14 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten