Ga naar inhoud
  • 0

Touch Adapter vs een telefoon


navi16

Vraag

ik heb in mijn auto BT Touch Adapter van VW alleen ik heb wel probleem om verbinding te maken.

ik heb HTC HD en HTC Touch HD met windows mobile en HTC Wildfire met Android maar het lukt mij niet om de telefoon te verbinden.

Enige telefoon die het wel goed doet is de oude Nokia 6021. Aangezien in mei mijn abonnement af loopt wil ik dan graag de IPhone 4 maar ik vraag me af of die het wel goed gaat doen ?!?!?!?!?

Of raden jullie wat anders aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0
Ik heb een Touch Adapter en een HTC Touch HD en werken zonder enig probleem.

De auto is van 2008, de adapter van 2009. Het enige wat ik heb gedaan was een "oudere" release software op de Touch Adapter en hij viel niet meer uit.

Is volgens mij ook al eens aan bod geweest op dit forum. Effe Googlen.

 

Ik heb ook een oudere release (1.23) er op gezet en sindsdien geen enkel probleem meer gehad (nu circa 4 of 5 weken).

Ik ben inmiddels zeer tevreden met het product. hij zou wel sneller uit mogen na afsluiten auto.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb de VW Touch adapter uitgeprobeerd bij de dealer en niet gekocht omdat hij niet uitging na het vergrendelen van mijn auto. Maar ik begrijp nu uit de reacties dat hij wel uit gaat maar dat het 20 minuten duurt? En bij de 1.24 korter? Kunnen jullie dat bevestigen?

 

Jammer dat de adapter geen voice-dialing ondersteund. In Duitsland is wel een versie die dat ondersteund (staat op de website WV Duitsland). Weet iemand misschien of die adapter ook werkt in de Nederlandse Passat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Idd de wat oudere wagens hebben Touch nodig met 1.23, dan duurt het circa 20 min. voordat deze uitgaat.

 

Op de site van VW staat aangegeven voor welke bouwjaar welke versie nodig is. De 1.24 zou eerder uitgaan, maar hoe snel?

 

Voicedailing touch is ook gewoon te bestellen en te plaatsen mi. Wijkt verder niet af van 'gewone' touch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ook nog maar even hier ivm hetgeen besproken over timelap afsluiten BT verbinding bij gebruik Touchadapter:

 

Met VCDS 10.6.0 aan het 'rommelen' en ben een instelling tegengekomen om touchadapter uit te krijgen direct na moment afsluiten motor (enkele seconden daarna).

 

Module 77 Telephone --> Adaptation --> Afterrun time --> gezet op waarde 0 (stond op 30).

Nu gaat dus direct Touchadapter/bluetooth uit na afsluiten motor.

 

Helemaal top!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik ben nog wel aan het twijfelen. De VW Touch is relatief duur en heeft eigenlijk beperkte functionaliteit. De Bury 9060 Music lijkt ook interessant. Het voordeel is dat die o.a. een kleurenscherm heeft, een vaste aansluiting om muziek van een iPod/iPhone af te spelen en intelligente voice control. Hij past alleen niet op de VW Touch adapter ondanks dat beide van Bury zijn. Dus je moet hem volledig laten uit/inbouwen. Ik ben benieuwd of iemand ervaring heeft met de Bury 9060 Music?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ook nog maar even hier ivm hetgeen besproken over timelap afsluiten BT verbinding bij gebruik Touchadapter:

 

Met VCDS 10.6.0 aan het 'rommelen' en ben een instelling tegengekomen om touchadapter uit te krijgen direct na moment afsluiten motor (enkele seconden daarna).

 

Module 77 Telephone --> Adaptation --> Afterrun time --> gezet op waarde 0 (stond op 30).

Nu gaat dus direct Touchadapter/bluetooth uit na afsluiten motor.

 

Helemaal top!

 

Heb ik ook ff gedaan, helemaal goed! :mrgreen:

Bedankt voor de tip. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb een vraagje omtrent die houder, ik heb een origineel VW houder, met een cradle voor de Nokia 3100/3200/6100/6220/6230(i)/6820/6822/7210

 

Nu is mijn vraag, kan ik die

3C0 051 435 TA

images?q=tbn:ANd9GcSuU7UeA4VRE4JpkcD_l4hyiu5cStT-Mgdxpm6EXXbSZqcfWwCm

of de 3C0 051 435 TB

images?q=tbn:ANd9GcSnyBh_R-f37-wOxLsswd6yS6L7bdpHwnjGbg5P1Zqb8UQc5n-fYg

er opzetten of niet.

Ik heb namelijk mij een ongeluk gezocht, maar kan het werkelijk nergens vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Volgens mij moet gewoon je cradle er uit en dat ding er voor in de plaats.

 

Weet iemand of zo'n ding ook werkt icm een premium carkit zodat je de nummers op het display krijgt?

Zonder daarbij de knoppen in de hemel in te bouwen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Weet iemand of zo'n ding ook werkt icm een premium carkit zodat je de nummers op het display krijgt?

Nee, dan moet je de gateway onder de stoel veranderen en heb je juist de Touch Adapter niet meer nodig.

 

Zie niet direct verschillen, wat kan de B wat de A niet kan?

B heeft spraakbediening, zie pictogram linksonder.

 

ik heb nu 3C0 051 435 TA in mijn wagen. Zou deze 3C0 051 435 TB ook werken ???

Volgens mij zou dat gewoon moeten werken, maar 100% zekerheid kan ik je niet geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Weet iemand of zo'n ding ook werkt icm een premium carkit zodat je de nummers op het display krijgt?

Nee, dan moet je de gateway onder de stoel veranderen en heb je juist de Touch Adapter niet meer nodig.

 

Ik heb geen RNS510 of zo'n toetsenboord, ik dacht om de nummers in te voeren die touch adapter te kunnen gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Weet iemand hoe je de telefoonlijsten uit de Touch adapter kan verwijderen, terug naar fabrieksinstellingen werkt in ieder geval niet?

 

Groetjes Theo

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden