Ga naar inhoud
  • 0

2m Vliegwiel


SerkanOzturk

Vraag

Hallo allemaal,

 

Ik heb een Passat 3c uit 2005 juli 103KW en kom uit Rotterdam.

Passat heb ik sinds 2010 oktober. In het begin had ik problemen met starten, is inmiddels opgelost maar hoe..

De volgende onderdelen zijn reeds vervangen: Tandenpomp, EGR-klep, 4 x gloeibougies, gloeirelais en de pompverstuivers zijn opgestuurd naar een dieselfabrikaat om te testen.. Deze waren nog in een goede staat. Auto heeft ook een nieuwe software update gehad.

 

Het volgende probleem heb ik nog en de dealer heeft niet kunnen vinden waardoor.

Bij starten draait de motor af en toe heel raar..

Bij rijden voelt het net zo aan dat er iets mankeert aan het onderstel, laten controleren geen defecte onderstel.

Af en toe voel ik dat de auto trilt!!

Heeft iemand soort gelijke probelem?

Hoe kan je achterhalen of je 2m vliegwiel nog goed is, zou dit ook hierdoor kunnen komen?

 

Serkan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0
Zo, vroeg in de veren nog even wachten op Toine en een bakkie en dan richting Jos...[/quote

 

Je was er zeker vroeg bij.

Om 8 uur afgesproken bij Jos?

Hoe is de dag verlopen?

Ik kom hierop terug, kom net binnen rollen thuis. Denk dat ik even een nieuw topic open dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Zo, vroeg in de veren nog even wachten op Toine en een bakkie en dan richting Jos...[/quote

 

Je was er zeker vroeg bij.

Om 8 uur afgesproken bij Jos?

Hoe is de dag verlopen?

Ik kom hierop terug, kom net binnen rollen thuis. Denk dat ik even een nieuw topic open dan.

 

Oke. Ik hoop op een positief topic... :roll:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
positief, wat rijdt die auto super na wat er aan gebeurt is :mrgreen: ... rest laat ik aan speedyace over.

 

Haha, gelukkig! 8-) Ik wacht het topic af.

 

Heeft JD er iets mee te maken?

Ja, klopt. Wordt vervolgd

 

ja hallo.. je bent al minimaal 19 uur weer terug en we weten nog steeds niks ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden