Ga naar inhoud

Het Grote Meguiars Topic


VisionRoy

Aanbevolen berichten

Bedoel je de zwarte delen van de bumper ?

Die heb ik namelijk geen meer, ik heb alles meegespoten. Maar normaal kan je daar Trim Detailer voor gebruiken.

 

Als je gewoon de bumper in zijn geheel bedoeld ... Scratch X en Quick Detailer kan je prima gebruiken hoor. Ik gebruik zelfs polijstmiddel op bumpers. De ondergrond maakt niet uit, want je werkt toch op de lak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik beboeld de gespoten delen. Ik heb een sedan en bij de achterklep, het vlakke deel is al de bumper. heb ik ooit iets gedaan met een poetsmiddel en dat gaf een beetje vreemde vlek. Ik vermoed dat iker toen met scratchx opgeweest ben.

Vandaar dat ik er beducht voor ben om er met iets te aggresieve middelen over heen te gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vaak is het zelfs als je voor 15:00 besteld hebt nog de volgende dag geleverd :) Maar ze zijn sinds kort overgestapt op GLS, en die komen geloof ik iets eerder op de dag bij hun.

 

Dus als je voor 12 besteld zit je altijd veilig :)

 

Supersnel dus, alles op voorraad ... en ze hebben er heeel veel verstand van dus je krijgt altijd goed advies als je daarom vraagt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geinspireerd door de verhalen over Meguiars in dit topic heb ik mezelf maar 's getrakteerd op de Gold Class shampoo en de Wash Mitt.

 

De Wash Mitt was 12 euro, heb maar niet gemeld dat ze die verkeerd geprijsd hadden :wink:

 

De shampoo is inderdaad prima en ik vind de Wash Mitt erg fijn om de auto mee te wassen.

 

Binnenkort zullen er nog wel meer producten volgen, als eerste de detailing quick clay en een was.

 

Ik zit nog te dubben tussen de Gold Class was of de NXT, wat zijn jullie bevindingen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Zo vandaag mijn collectie even uitgebreid met het volgende:

 

- Quik Clay Detailing System

- Step 1 Deep Crystal Paint Cleaner

- Step 2 Deep Crystal Polish

- Gold Class Wax (op aanraden van VisionRoy, ik doe je wat als het niet

mooi wordt :lol: )

 

Gewoon bij de lokale autoshop gehaald, 10 % korting gekregen. Jammer dat de padjes niet op voorraad waren, anders had ik die ook nog meegenomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik dat spul om bumpers, stootstrips terug zwart te maken... Maar merk toch dat het spul niet tegen regen kan...Bumpers blijven wel zwart maar het spul loopt over me lak naar beneden... Oftewel strepen...

 

En op plekken waar het echt veel loopt komt het er weer wel af... Wat kan ik hier tegen doen... in dit verdomde regen land :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden