Ga naar inhoud

Passat R36


Rene

Aanbevolen berichten

  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Nou ze schatten dat hij rond de $ 40K gaat komen...

 

Als ik dan net doe alsof dit de kale inkoops prijs is...

Dan komt er dus nog 27% (dacht ik) BPM en 19% BTW op...

Dan kom ik ergens vlak onder de € 50K ergens uit.

En dan ben ik heel blij dat we nu euro's hebben dan valt het minder op dat dit een ton aan NGL was.

 

Natuurlijk niet helemaal juiste telling...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Interieur is mooi, maar de buitenkant vind ik niet echt speciaal.

Als je zo'n dure auto koopt, wil je je toch ook onderscheiden van de massa?

Kijk bijv. naar een RS4 of een BMW M3 of noem maar op. Bij die modellen weet je meteen om wat voor versie het gaat, maar als deze mij op de snelweg voorbij komt rijden, zou ik niet denken dat het om het topmodel van de Passat gaat.

Het had van mij allemaal wel wat lager, breder en exclusiever gemogen.

Daar bij komt nog, dat de velgen gewoon van de Pheaton zijn gejat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Interieur is mooi, maar de buitenkant vind ik niet echt speciaal.

Als je zo'n dure auto koopt, wil je je toch ook onderscheiden van de massa?

Kijk bijv. naar een RS4 of een BMW M3 of noem maar op. Bij die modellen weet je meteen om wat voor versie het gaat, maar als deze mij op de snelweg voorbij komt rijden, zou ik niet denken dat het om het topmodel van de Passat gaat.

Het had van mij allemaal wel wat lager, breder en exclusiever gemogen.

Daar bij komt nog, dat de velgen gewoon van de Pheaton zijn gejat.

Tja.... je merkt het wel aan de snelheid dus....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi blikkie.... maarrrrrrr wat mag dat gaan kosten???

 

Dimitri

 

nog niet bekend, maar ik denk 'n goede 50k-55k. Als het daar boven komt is ie het niet waard.

 

Hoe bepaal jij dat nou: is ie het niet waard???? de mijne kost al dik €42.000,- en dat is een sportline 2.0 TDI, DIE ZIJN GELD VOOR MIJ NU AL MEER DAN WAARD IS (kan ik zeggen na 20.000km).

denk je nou werkelijk dat ie leverbaar wordt voor een 50.000 dream on.

een Golf R32 kost kaal met dsg al 47.000.

 

ik denk dat je er minimaal 60 k voor betaald (met parellak natuurlijk).

 

dus met een paar opties zit je al gauw op 65k 8)

 

Als ik €60k neer zou moeten leggen voor een Passat R36 terwijl ik voor dat geld ook een BMW 335i High Executive kan krijgen (3.0l 6-inlijn, twin turbo, 306 pk en alles er op en er aan), dan is dat gewoon te veel geld voor een Passat. Maar dat is mijn mening.

 

dat is wat anders dan dat hij zijn geld niet waard is!

en trouwens die 3 serie is maar een verdomd klein autotje, niet echt te vergelijken vind ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
Er wordt flink gegokt over de prijs.

 

Zullen we kijken wie er het dichts in de buurt zit?

 

Prijs: Eeuwige roem.

 

Ik gok op een vanafprijs van € 54.555,55

 

 

 

And the winner is ....... => Micky "ik denk dat je er minimaal 60 k voor betaald (met parellak natuurlijk). Dus met een paar opties zit je al gauw op 65k".

 

 

Gefeliciteerd. Rondje?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren de R36 op de Autorai in levende lijve kunnen bewonderen. Wat een auto. De auto is helemaal compleet, op een navigatiesysteem na dan (kost maar € 4.500). Dus je koopt een complete auto voor de prijs van ca. € 60.000. Een 335xi touring kost ca. € 58.000 en dan heb je ook 300 pk en 4wd, maar bij de BMW komt er dan nog heel wat bij aan accessoires. "Gelukkig" hoef ik die keuze niet te maken, maar ik kan mij best indenken dat iemand voor een Passat R36 gaat.

 

Bye the way. Voor als je de Passat R36 gaat opzoeken op de Autorai. Als je op tijd bent kun je gewoon parkeren in het Rai gebouw! Dit in tegenstelling van wat er op de Rai-site staat: "Parkeren in het RAI complex? Alleen met Preferred Parking Kaart!" Kost je wel € 20, maar is wel zo makkelijk.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb de foto's van de Rai. Vandaag geweest, en zet ze er morgen op.......

jammer dat er van die studenten bij staat die geen verstand van auto's hebben. en als je iets vraagt, ze alles in een PDA op moeten zoeken.

Ik had er een week lang gratis willen werken, als ik een uurtje in een R36 mocht rijden hahaha.

 

Er strakke bak....... blauw.......mooi!!!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden