Ga naar inhoud
  • 0

Gat in dash-board..?? Help


thedennman

Vraag

Beste mensen,

 

Ik ben vandaag bij een hele nette3c van 06 wezen kijken.

alleen 1 vet minpunt waar normaal de originele carkit zit, rechts van de radio/nav.zit nu dus een groot gat omdat de car-kit er uit is.

 

nu mijn vraag of de strip waar deze op zit 1 geheel is of zijn links en rechts los te vervangen?

 

Graag hoor ik van u , gezien de auto mij zeer aan staat.!

 

 

BvD & MvG....!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

De originele carkit met dashboardhouder (wat niet de de meest luxe versie van de carkit is) zit op kunststof dashboard en laat inderdaad een groot gat achter in het kunststof deel van het dashboard als deze weggehaald wordt. De enige optie is om het dashboard in zijn geheel te vervangen of gewoon weer een houder terugplaatsen.

 

Als je het over een 'strip' hebt, lijkt het er op alsof je een sierdeel bedoelt, die zijn gewoon te vervangen. Zie hier voor een voorbeeld:

http://www.passat3c.info/cms_neu/index.php?page=148

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ge kunt gewoon nen originele houder trug plaatsen

voordeel is dat ze de kabels wel nie zullen weg gehaald hebben , kunt ge een originele carkit er trug in bouwen

op marktplaats zullen er wel te koop staan of anders op ebay

en ja voor deze standaart passat zou ik ook nie te veel betalen , want als je lang op het forum gaat blijven , ga je toch leder of leder alcantara zetels zoeken en alu dashboard inlegstukjes en een rns 500 etc etc ....

je bent hier namelijk heel snel besmet met het modificatie virus

grz guy

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Dan moet je gewoon een carkithouder terugplaatsen. Welke sukkel haalt nu een af-fabriek houder uit een auto? Ik zeg: Flink afdingen! Zeker een business editie met RNS300 en parkeersensoren?

 

 

idd 1 met pdc voor en achter en idd rns300 radio/nav erg vet ding trouwens .

 

maar niemand in etka gekeken naar een dash van een 3c..??

 

BvD

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

 

maar niemand in etka gekeken naar een dash van een 3c..??

 

BvD

 

dat gaat zomaar niet ongedaan gemaakt kunnen worden. ofwel een carkit terug plaatsen ofwel het volledige dash vervangen

zoek je dit dan --> http://nl.kapaza.be/oost-vlaanderen/dashbord-vw-passat-bj2006-07-52492729.htm

 

gaan wel wat uren werk in kruipen om alles uit te bouwen en het andere er terug in te zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Er zijn wel bedrijven die dit kunnen repareren. Die maken eerst een structuurmal van je dash en vervolgens vullen ze dit op met een speciale hars en wordt de zaak weer op kleur gebracht. Zie je niets meer van. Maar de carkit gewoon terugplaatsen is wellicht de meest snelle, handige en mooiste optie.

 

Zeg tegen de dealer: ik koop de auto, maar die carkit hoort er gewoon bij anders gaat het over!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Thanx mensen..!! zit zwaar in twijfen of ik de auto moet kopen, veel opties. alleen vindt ik zo n phone-houder echt mega lelijk :cry::angry:

Dat is-ie ook! Daarom flink afdingen. Desnoods een brodit houdertje er op voor je smartphone oid.

Overigens is de RNS-300 niet zo heel vet. Hij is inmiddels flink achterhaald, dat heeft dan wel weer het voordeel dat hij minder aantrekkelijk is voor het boevengilde.

Heb je wel een grote MFA tussen de klokken en stuurwielbediening? Anders is hij wel erg kaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Thanx mensen..!! zit zwaar in twijfen of ik de auto moet kopen, veel opties. alleen vindt ik zo n phone-houder echt mega lelijk :cry::angry:

Dat is-ie ook! Daarom flink afdingen. Desnoods een brodit houdertje er op voor je smartphone oid.

Overigens is de RNS-300 niet zo heel vet. Hij is inmiddels flink achterhaald, dat heeft dan wel weer het voordeel dat hij minder aantrekkelijk is voor het boevengilde.

Heb je wel een grote MFA tussen de klokken en stuurwielbediening? Anders is hij wel erg kaal.

 

 

ja zit er beide op, ook cd wissel in kastje ,ecc, pdc,esp,elec stoel bediening. enz enz

 

greetszz :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
maar niemand in etka gekeken naar een dash van een 3c..??

plaats terug een houder er op.

Een dasch 976€ excl btw in €tk@

Tweedehands ergens tussen 200 en 350€ en niet te vergeten al het werk kan je wel eens kopzorgen bezorgen.

Afdingen bv het bedrag van een nieuw dasch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb op die plaats een opbouw DAB-radio merk REVO zitten... kwestie van het gat nuttig te dichten.

Heeft hetzelfde 'pianoblack' als de RNS, en is aluminiumkleurig afgewerkt, past mooi bij de alu inleg van het dashboard...

Geluid komt binnen via AUX-in.

Spijtig genoeg is die niet meer in productie...

 

post-8019-1423825404,6435_thumb.jpg

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik heb op die plaats een opbouw DAB-radio merk REVO zitten... kwestie van het gat nuttig te dichten.

Heeft hetzelfde 'pianoblack' als de RNS, en is aluminiumkleurig afgewerkt, past mooi bij de alu inleg van het dashboard...

Geluid komt binnen via AUX-in.

Spijtig genoeg is die niet meer in productie...

 

[attachment=0]revofront.jpg[/attachment]

 

grtz, dre

 

thanx heb je er geen fototje van..? heb nu deze ook op t oog http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=lifyhg3nmr1j

 

super ding.. alleen weet niet welke ik moet nemen deze of een zilveren met exact dezelfde opties.. :lol:

 

 

greetsz

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik zal een fotoke maken...

 

raar, op de foto's van de advertentie staat de houder er mee op... (ik heb nog wel zo'n originele houder liggen...).

 

grtz, dre

 

ik heb er ook nog ergens zo een liggen

dre de foto van de advertentie is van den 2 de auto waar em naar is gaan kijken

en nu twijfelt em welke kiezen

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden