Ga naar inhoud
  • 0

ROEST :shock: :angry:


Marcel van Es

Vraag

Hoi

 

F..k

Ik heb weer eens last van roest op het dak, :angry: dit keer bij de voorruit, precies op het randje passagiers kant.

Dus ga van de week even naar de dealer, eens kijken wat ze te zeggen hebben lak is niet beschadigd of kapot, voelt bobbelig aan.

Dus het komt volgens mij dan weer van binnen uit.

Wordt vervolgt

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
roest is roest, verzinkt of niet!!

ik heb er namelijk ook last van die van mij is uit 2001 met chrome dakrails.

aan de voorkant aan beide zijde roest, aan een kant zelf gechipte lak!!

en op de achterklep rond het slot!!

baal er ook goed van, maar ja..............

 

Zou eens zoeken op het forum. Er zijn mensen die bij de dealer succes hebben gehad met een claim en dit gemaakt hebben gekregen op kosten van de dealer/pon. Het is echt triest dat het gebeurd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
roest is roest, verzinkt of niet!!

ik heb er namelijk ook last van die van mij is uit 2001 met chrome dakrails.

aan de voorkant aan beide zijde roest, aan een kant zelf gechipte lak!!

en op de achterklep rond het slot!!

baal er ook goed van, maar ja..............

 

Hoi

Je moet er mee naar de daeler mee gaan, daar vertel je dat je nog nooit geen schade hebt gehad, dan moeten hun komen met een voorstel.

Ik heb ook chrome dakraill en is al 2 x gratis gespoten.

Heb idd een nieuwe voorruit erin zitten maar wel een die er al een jaar of 4 in zit dus daar hoeven ze niet me aan tekomen, lak is niet kapot.

Nooit geschoten is altijd mis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Hoi

 

F..k

Ik heb weer eens last van roest op het dak, :angry: dit keer bij de voorruit, precies op het randje passagiers kant.

Dus ga van de week even naar de dealer, eens kijken wat ze te zeggen hebben lak is niet beschadigd of kapot, voelt bobbelig aan.

Dus het komt volgens mij dan weer van binnen uit.

Wordt vervolgt

 

 

Ik heb ook een beetje roest, presies bij het dakgootje waar die inlegstrip zit, je ziet dat het bobblig is en je je voelt het ook.

Je kan zo zien dat het onder de lak vandaan komt, Maar is dit nu ook garantie werk ??

Weet niet hoevele lakgarantie er op de passat zit.. 12 jaar vanbinnen uit, maar wat is van binnenuit.??

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

nou, om onze passie's K*T auto's te noemen.... als je nou Renault of Ford gereden had, had ik dit volledig bekrachtigd....

 

Maar zijn duur....

 

Roest van binnenuit, wat houdt dat idd in? Water dat blijft stilstaan ergens in de auto wat roest veroorzaakt? Telt het ook mij dat bijv. een raamrubber niet goed dicht en er water op de bodem blijft staan? Dat is indirecte schade zou je zeggen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
12 jaar lakgarantie op roesten van binnenuit?

Bij de kleine achterraampjes van mijn sedan (10 jaar oud) roest het ook onder de zwart gelakte(?) opvulstukjes.

Valt dat ook onder die garantie?

Met dat euvel ben ik ook onlangs bij de dealer geweest, maar de carrosserie garantie geldt daar niet voor, omdat het losse stukken zijn, die geen onderdeel van de carrosserie uitmaken.

Roest op de carrosserie zelf valt wel onder de 12 jaar garantie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb op de linker achterdeur en op de achterklep een heel klein bultje in de lak waarvan ik vermoed dat er roest onder zit,mijn passat is niet altijd dealer onderhouden.

De lak is niet beschadigd en de auto is 11 jaar oud,zou ik nog voor lakgarantie in aanmerking komen?

Sinds ik eigenaar ben gaat ie wel weer naar de dealer toe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik heb op de linker achterdeur en op de achterklep een heel klein bultje in de lak waarvan ik vermoed dat er roest onder zit,mijn passat is niet altijd dealer onderhouden.

De lak is niet beschadigd en de auto is 11 jaar oud,zou ik nog voor lakgarantie in aanmerking komen?

Sinds ik eigenaar ben gaat ie wel weer naar de dealer toe.

Ja, dat lijkt me een typisch gevalletje van garantie, indien de lak ter plekke verder onbeschadigd is geweest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden