Ga naar inhoud

flyingcarpet

Members
  • Aantal items

    17
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over flyingcarpet

Profile Information

  • Plaats
    goes

flyingcarpet's Achievements

0

Community reputatie

  1. Hoi hoi , Probleem is verholpen ,het was uiteindelijk wat meer stotteren dat ie deed voordat het echte stotteren kwam. Ra ra ,wat was het nu : de kabelboom naar de injectoren. Wat kost het bij de officiele dealer : 262 euro en dan is alles zowat ook uitgelezen en duurt het al bij al nog 2 uur. Maar daar koop ik geen gereedschap voor . Op naar het laatste probleem voorlopig : een weigerende zoemer vergeten verlichting en een slot van de achterdeuren wat 2 keer moet geactiveerd worden vooraleer deze opent. Greetz.
  2. nee hoor ,het is ook bij 30 kilometer per uur dat ie even hikt.
  3. Update : computer is uitgelezen : er zijn geen storingsmeldingen of foutcodes. Men spreekt al over een draadboom of dat er iets versprongen is met de distributieriem vervangen. Het schijnt dat er dan ook geen foutcodes tevoorschijn komen. Lastig probleempje dus.
  4. Hallo , Ik heb bij de garage gezien dat ze detailtekeningen hebben van onderdelen en hoe alles in elkaar past op de computer. Nu vraag ik me af of dat ergens voor het publiek ook te raadplegen is??
  5. Waar ? bij de garage? heb geen idee wat je bedoelt.
  6. Hallo allemaal , Na hier verschillende keren goed geholpen te zijn heb ik weer een vraagje. Een paar weken geleden is van mijn passat 2000 atj tdi 115 pk de distributieriem en andere snaren vervangen. Overigens bij een sub volkswagen garage dewelke ook met standaard codes voor werkzaamheden werken. Nu hapert de motor zo af en toe bij 120 en meer.(nu 3 keer gebeurd in 2 weken). Het lijkt alsof er vuil zit in de injectors, maar wie weet het ongeveer exact? Alvast bedankt voor de antwoorden.
  7. hahaha ,nee ,deze auto is pas 5 maand geleden gekocht ,vandaar dat er nog garantie opzat Je kan je auto verkopen en m terugkopen, dan heb je weer garantie (misschien wel tot de deur en niet verder) Anyway ,ze hebben jouw aanwijzingen opgevolgd en naar het zich laat aanzien is het verholpen. helemaal top.
  8. Je hebt helemaal gelijk ,maar zou graag dat trechtertje er even af hebben ,en heb geen idee hoe die unit vastzit. Maar morgen gaat die naar de garage hiervoor, ze dachten dat het de deuren waren terwijl ik toch echt zei onder het dashboardkastje ,maar ja ,dan zijn de deuren ook maar gelijk afgekit plus het is een garantiegeval. Bedankt voor je antwoord!
  9. jammer dat het topic zo abrupt stopt : heb namelijk natte voetjes bij de bijrijdersstoel . Ik heb het dashboardkastje gedemonteerd zoals omschreven hierboven en kom er achter waar het vandaankomt . het is een afvoer van iets wat aansluit op een pijpje ,en juist die afdichting van afvoer naar pijpje lekt ;het is een sponsachtige ring. Weet iemand hoe je daar bij komt en wat het is? groeten
  10. Hoi, Heb het zelf niet ,het roestduiveltje ,even afkloppen ,maar met een volledig verzinkte carosserie is het toch maar oppervlakteroest?
  11. Hey guys, Testrit is hilarisch gegaan: We reden weg komt er gelijk water uit het open dak. Leuk begin,hehe maarrrr kan gebeuren en snap het waarom wel. Toen moest ik hem even warm rijden wat best behoorlijk lang duurt ,minuutje of 8 normaal rijden. Kwaliteitsbeleving is heel goed te noemen ,en dat alles electrisch is te bedienen is ook wel aardig na een spartaanse SDI. Vindt de gebruikte materialen robuuster als types later.Maar dat kan schijn zijn. En toen gebeurde het ,lekker warme motor en even op het gas ,pfffff, dat is leuk!Er zit me toch een kracht in zo een diesel met turbo. Verbruik tijdens ritje viel me niet tegen , 5,1 litertjes volgens dat ding op 100 kilometer. Na het testritje en nog verschillende aandachtspuntjes nagekeken te hebben zijn we even gaan nadenken en pa meegenomen om ook te keuren. Combinatie van de redelijkheid auto/prijs met de garantie van liefst 6 maanden deed het hem. Aandachtspuntjes zijn op papier gezet alsook de garantie. Ook is een vervangwagen bij reparatie gratis wat ook een heel goed pluspunt is. Al hoop ik die niet vaak nodig te hebben. Dus hij is gekocht en wordt zaterdag geleverd. Dus gaan we naar het voorsteltopic ,al mag iemand me vertellen waar ik dan moet zijn? Bedankt voor de welkoms en tips en tot zaterdag of zondag. P.S: een total loss diesel sdi met 310duizend kilometer met uitgeklapte airbags bracht nog 350 euro op ,is dat redelijk?
  12. hehe bedankt voor de antwoorden . @holtman : leest wel prettig hoe je schrijft in plaats van een opsomming door te ploegen. Zal er morgen bij de proefrit op letten op dat vermogen ,als de motor wel warm is door effe te drukken op het gas. Kan je je voorstellen dat we 3 jaar op vakantie zijn gegaan naar zuid frankrijk met de caravan ,haha ,met 68pk SDI bergop en gewicht caravan 800 kilo. Nostalgische tijden zullen we het maar noemen Tot morgen na de proefrit guys!
  13. flyingcarpet

    Hallo allemaal

    Mijn naam is vliegendgeval en ben van plan een passat van bouwjaar 2000 ,augustus aan te schaffen. Het betreft een variant comfortline 115 pk ,is het nieuwe type motor schijnt met 215000 kilometers. Krijg een draagarm vernieuwd ,kleine dingetjes ,groot onderhoud ,nieuwe richtaanwijzers en verlichting voor (kappen zit vocht in) Plus 6 maanden garantie! Prijs van de auto wordt 4500 euro alles inclusief. Heb al de koerslijsten doorgespit en dat is gewoon de prijs. Nu is mijn vraag : Zijn er nog echt zwakke punten van dit model waar op te letten? Alvast bedankt voor jullie antwoorden en zal zelf updaten hoe het ermee gaat. P.S .Vorige auto was een golf variant SDI ,traag als een slak ,sterk als een beer maar helaas heeft het vrouwtje deze van de weg gereden de sloot in ,10 jaar oud dus total loss ,zeker omdat de airbags zijn uitgegaan.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden