Ga naar inhoud

Een highline kopen, en de kenmerken highline


Marretje

Aanbevolen berichten

Hallo ik heb even een vraagje.

Maar ik ben bezig met deze passat , maar waar kan ik nou een highline aan herkennen, en kan iemand mij vertellen of dit wat is.

Bedankt alvast.

 

Groetjes Marcel

 

Volkswagen Passat 2.0 TDI Highline

VariantTransmissie Automaat

Bouwjaar 2006 Brandstof Diesel

Kleur Grijs

Aantal deuren 5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wil je het 100% zeker weten dan moet je even in het boekje of in de reservewielkuip kijken op de servicesticker. Ik denk dat het grootste deel van de auto's die als highline verkocht worden geen highline blijken te zijn :wink:

Die bekleding is inderdaad een goede hint, maar kan ook als optie geleverd zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Groot scherm (MFA) tussen de toerenteller en snelheidsmeter, maar dat weet ik niet 100% zeker...

 

nope.. heb een originele highline maar een klein mfa... dus dat niet kloppen... :cry:

 

Vind de prijs in de huidige markt wel best fors... heb december 2009 20k betaald voor een 2.0 tdi dsg highline, met 60k op de tellert... als ik dat nu omreken, jaar later, 2x zoveel op de teller... huidige belasting tarief diesel, vind ik hem flink aan de prijs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Groot scherm (MFA) tussen de toerenteller en snelheidsmeter, maar dat weet ik niet 100% zeker...

 

nope.. heb een originele highline maar een klein mfa... dus dat niet kloppen... :cry:

 

 

Hier idem klein mfa op een highlinert!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb geen Highline maar heb wel:

[*]chroom grill - standaard

[*]Chroom lijsten - optie pack comfort

[*]Groot display MFA - Standaard

[*]Chroom dakrails - zelf geplaats (als optie ook te krijgen 350€)

Dus dat maakt dat mijn b2b Bleumotion een Highline is geworden :P

:roll: Denk het niet; met mijn opties is het een comfortline

 

Alleen op het faktuur ben je zeker staat op vermeld.

Elke wagen kan je zo aankleden tot een highline, de benamingen die ze hebben zijn gewoon de packs of opties die ze dan standaard op krijgen.

De nieuwe passat 2011 komt er zelfs een 4de soort bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga mee met Merijn; stoelen alcantara/leer & dimmende binnenspiegel. In de handelsbenaming moet het ook staan.

 

Frappant dat een auto als deze geen pdc heeft? Verder een hele mooie auto. De auto staat volgens het register 2 maanden en 9 dagen op kenteken van de dealer/verkoper en heeft daarvoor 1 eigenaar gehad. Inruilen is altijd ongunstiger dan alleen kopen met korting. Probeer je eigen auto te verkopen en de netto prijs te laten zakken. Scheelt al snel € 1.000,- tot € 1.500,- op je totaalsom.

 

Prijs is in mijn beleving acceptabel: ter vergelijk een handgeschakelde versie met 145dkm op de klok voor € 19.950,-:

http://www.pondealer.nl/occasions/index ... id=4504247

 

Pon is niet goedkoop (ik kan het weten want daar komt de mijne vandaan; er staat nu een andere 3.2FSi te koop voor ruim 4k minder, maar is ook een stuk kariger met een hogere km. stand...8-)), maar dan heb je een vergelijk met een 'dure' aanbieder.

 

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelf een 3BG variant uit 2003.

Deze staat te boek als een Highline.

Maar in de map staat dat het een Trendline is.

Ik heb bijna alle denkbare opties, behalve PDC.

Wik dit nog wel een keer hebben maar dat kan ik niet zelf.

Het gaat er voor mij om welke opties er in zitten en niet wat VW voor label er aan hangt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk idd dat dit gewoon met de opties te maken heeft. Ledersportline interieur, chromenlijsten, dashboard bekleding zilver/alu, Volgens mij zijn dat wel de grootste verschillen... verder natuurlijk pdc e.d., maar dat zijn allemaal pakketten die je als klant kunt kiezen.

 

Ik vind de prijs ook erg hoog hoor, maar woon in Duitsland en dat is niet te vergelijken :wink: Voor dit bedrag koop je hier een passie die 2 jaar jonger en 50k op teller heeft..... :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal, mooie reactie`s, maar alles wat hier zo`n beetje beschreven staat klopt wel een beetje met wat ik zo gezien had. Had er vorige week mee proef gereden en had alleen de boekjes niet in gezien. Maar bekleding half leer en stof, ook die chrome letters PASSAT boven MFA in de teller unit, en een half MFA display.

 

Nu kom ik een beetje te weten wat een highline is dan, dus dan kan ik er wel van uitgaan dat dit een highline is.

Was een zeer stille auto en dan dat schakelen, wat een genot, je hoort aan de motor toeren dat hij schakeld maar je voelt er niets van.

 

Iedergeval wel bedankt voor de reactie`s

Groeten Marcel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk idd dat dit gewoon met de opties te maken heeft. Ledersportline interieur, chromenlijsten, dashboard bekleding zilver/alu, Volgens mij zijn dat wel de grootste verschillen... verder natuurlijk pdc e.d., maar dat zijn allemaal pakketten die je als klant kunt kiezen.

 

Ik vind de prijs ook erg hoog hoor, maar woon in Duitsland en dat is niet te vergelijken :wink: Voor dit bedrag koop je hier een passie die 2 jaar jonger en 50k op teller heeft..... :D

 

 

Hey Fopperr,

Ik ben hier natuurlijk toch even mee aan de gang gegaan, maar als ik op gaspedaal.nl kijk kom ik ze ook wel goedkoper tegen, in holland dan, maar dan hebben ze zo en zo meer km op de teller en ook dan wel rond die prijs, en ja bij Hillegom ja daar zij ze even goedkoper dan ha ha ha.

 

We zullen zien

Marcel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Groot scherm (MFA) tussen de toerenteller en snelheidsmeter, maar dat weet ik niet 100% zeker...

 

nope.. heb een originele highline maar een klein mfa... dus dat niet kloppen... :cry:

 

 

Hier idem klein mfa op een highlinert!

Dan weet ik dat ook weer :wink: Ben nog een 'prospect' op Passat gebied :embarassed:

Maar dan zou het inderdaad op de fabriekssticker in de kofferbak moeten staan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden