Jee13 Geplaatst 25 juni, 2010 Rapporteer Geplaatst 25 juni, 2010 Vanmiddag op de weg naar huis mijn passat omgeruild voor een andere. Morgen gaan de machines erop los, vanavond al begonnen met het interieur: stofzuigen matten uitkloppen en stofzuigen dashboard schoonmaken leder schoonmaken kunststof behandelen leder behandelen velgen schoongemaakt en tot slot de auto alvast gewassen heb wel fotos, maar zijn niet van heel goede kwaliteit, vrouwtje heeft camera mee naar concert at sea
mischa1974 Geplaatst 25 juni, 2010 Rapporteer Geplaatst 25 juni, 2010 Lekker bezig weer, ouwe poetsert! Goed begin is het halve werk!
oele Geplaatst 25 juni, 2010 Rapporteer Geplaatst 25 juni, 2010 Wat heeft die sukkel een belachelijke achterlicht combi! (vandaag 5 polige stekker binnen gekregen om binnenste units aan te sluiten, maar wegens komend project waar ik al 3 dagen mee bezig ben nergens tijd voor) Jeroen, mijn zoon heeft een zak M&M's laten vallen in je auto , het vlekt wat. Dat geeft toch niet? (Kolere wat vlekt die zooi als het smelt)
Jee13 Geplaatst 25 juni, 2010 Auteur Rapporteer Geplaatst 25 juni, 2010 Wat heeft die sukkel een belachelijke achterlicht combi! (vandaag 5 polige stekker binnen gekregen om binnenste units aan te sluiten, maar wegens komend project waar ik al 3 dagen mee bezig ben nergens tijd voor) Jeroen, mijn zoon heeft een zak M&M's laten vallen in je auto , het vlekt wat. Dat geeft toch niet? (Kolere wat vlekt die zooi als het smelt) Whoehahah nee joh geeft niks (je hebt morgen de hele dag om dat weg te moffelen)
oele Geplaatst 25 juni, 2010 Rapporteer Geplaatst 25 juni, 2010 Hoe heb je dat nummerbord op de onderste foto nou weer gevogeld?? Die is nie van mij nie met al die lettertjes.
Jee13 Geplaatst 26 juni, 2010 Auteur Rapporteer Geplaatst 26 juni, 2010 goedemorgen deze zonnige morgen zojuist na kopje koffie begonnen met het kleien van de voorzijde, toch wel wat contaminatie te vinden na afnemen wat lichte swirls zichtbaar en paar krasjes op motorkap eens kijken met rotary en oranje LC en Monello 3/5 of het beetje wil lukken
Backloop Geplaatst 26 juni, 2010 Rapporteer Geplaatst 26 juni, 2010 Het gaat erop lijken . De Rotary kan vandaag wel eens warm worden. Veel succes. Groet, Jan
Jee13 Geplaatst 26 juni, 2010 Auteur Rapporteer Geplaatst 26 juni, 2010 hij is klaar, toch stiekem best veel werk aan gehad resultaat is subliem, was leuke detail nog paar foto's (geschoten in slechte kwaliteit met n95)
Jee13 Geplaatst 26 juni, 2010 Auteur Rapporteer Geplaatst 26 juni, 2010 Thx J die monello superfinish is werelds op een passat!!, geeft echt een superglans de foto geeft eigenlijk niet eens een goed beeld weer, in het echt glanst de auto nog harder
jeroen Geplaatst 26 juni, 2010 Rapporteer Geplaatst 26 juni, 2010 Monello is idd mooi spul op vw lak, zeker op een donkere lak!
bm-er Geplaatst 26 juni, 2010 Rapporteer Geplaatst 26 juni, 2010 Zo, dat ziet er goed uit! Kan hij die ook gelijk inruilen voor wat anders
Jee13 Geplaatst 26 juni, 2010 Auteur Rapporteer Geplaatst 26 juni, 2010 Zo, dat ziet er goed uit!Kan hij die ook gelijk inruilen voor wat anders idd is 1000 euro meer waard nu voor een CC ?
oele Geplaatst 26 juni, 2010 Rapporteer Geplaatst 26 juni, 2010 Nee, ik wil niet eens weten wat ik afgeschreven heb, dan ga ik huilen.
Jee13 Geplaatst 26 juni, 2010 Auteur Rapporteer Geplaatst 26 juni, 2010 heeeeee. als een pronkende pauw naar huis gereden ?
oele Geplaatst 27 juni, 2010 Rapporteer Geplaatst 27 juni, 2010 heeeeee. als een pronkende pauw naar huis gereden ? Ja man, had file en ook veel gedraaide nekken gezien.
wulfke Geplaatst 27 juni, 2010 Rapporteer Geplaatst 27 juni, 2010 Ik rij ook een 3C variant met deep black pearl effect lak. Nu als ik hem volledig gedaan heb (spoelen - wassen (met 2 emmers om te wassen en daarna uit te spoelen) - terug afspoelen - kleien - polishen - en dan inwaxen ) glimt hij mooi en is hij zo goed als krasloos en swirlloos. Wat er wel is dat wanneer ik de wagen na de beurt een paar dagen heb buiten gehad er enorme aantrekking is van stof op de lak. Na de volgende wasbeurt (terug spoelen - wassen (terug met 2 emmers) - en daarna afdrogen ) er terug massa's swirls in komen (motorkap is echt een ramp). wat doe ik verkeerd ? producten zijn van Meguiar's - wassen met NXT carwash - drogen met de Megauir's watermagneet doek - kleien ook met Meguiar's klei in samenwerking Quick detailer - voor de iets diepere krasjes - scratch X 2.0 - dan de step 2 deep polish toevoegen met Meguiar's pads en oppoetsen met polish doek van Meguiar's - Daarna inwaxen met NXT tech wax 2.0 - ook toevoegen met Meguiar's pads (paars) en opblinken met polish doek of pads alles met de hand gedaan tussen de hoeveel gewone wasbeurten zou een volledige detailing moeten gebeuren ? wat ik ook heb bij het opblinken na het waxen is dat er donkere vlekken te zien zijn (best te zien op de motorkap)
Aanbevolen berichten