Ga naar inhoud

meer geinteresseerden in leds in buitenspiegels?


Fopperr

Aanbevolen berichten

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb er een tijd geleden ook naar gekeken, maar ik kon toen geen goed blauwe versie met dodehoek vinden.

Inderdaad, is mijn bevinding tot nu toe ook. Anders had ik als proef wel keer setje besteld.

Benieuwd of het Foppe wel lukt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelfs al gekeken of de LED's van achteren op de spiegel te zetten zijn zodat ik ze zelf kon maken.

Op 2 oude spiegels geprobeerd, maar als je aan de achterkant door het plastic bent komt er meteen een soort alu folie en daarna meteen *KRAK* een kapot spiegel glas :(

 

Ik wilde 3 LED's in driehoek plaatsen en klaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb contact gehad met een leverancier.... heb er weinig vertrouwen in.

Erg laat met reageren, onduidelijke mail en....... naja, je begrijpt me.

 

Getint kende ze niet, ook voor de 3c was niet leverbaar...

 

rené, kun je niet heel voorzichtig dat plastic wegsnijden en de alufolie verwijderen? daarachter van die platte leds plakken?

 

Wat doen we met deze topic? Aanhouden en hopen dat iemand/ik toch iets beters tegenkom, of sluiten.... mij maakt het niet uit...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer :(

 

Ben niet zo'n held met boren, maar kan je niet met speciale boren of bij een glashandel die gaatjes laten boren en er dan zelf idd. ledjes in plaatsen? Ik zou 't vreemd vinden als er in die spiegels geen gaatjes te boren zouden zijn...

Link naar reactie
Delen op andere sites

nja gefoppert.... heer J. van der (S)loo(t)....

 

Hoax betekend in de achterhoek dat je een persoon bent die precies het andere doet dan je verwacht... Hoax in engels betekend volgens mij iets van oplichter.... dus jij noemt mij een oplichter? :wink: of bedoel je de spiegels...

 

Ik heb ze nog nooit in het echt gezien, maar zou niet weten waarom dit "hoax" moet zijn. Volgens mij waren er al een aantal die mensen kenden die dit ook in hun auto's gemonteerd hadden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, wat ik al keer aangaf, rijd wel eens paar maten groter dan de passat (Ford F150 pickup), die heeft ze er af fabriek in zitten.

 

Maar inderdaad jammer dat ze dus niet reageren.

Zal dit topic nog even laten lopen, misschien nog suggesties?

Anders inderdaad maar gaan sluiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

FF voor de volledigheid:

 

In de achterhoek mag het dat wel betekenen, maar voor de rest van de wereld is er Wikipedia, en dat geeft aan:

Hoax is in het Engels een woord voor poets, nep, bedrog, truc, broodjeaapverhaal. Het woord is waarschijnlijk een samentrekking van hocus pocus.

Persoonlijk zou ik in de context van de spiegels dan het nederlandse woord poets, of misschien bedrog (van de verkopende partij) willen gebruiken.

 

En vwb mijn naam: Je hebt me ontmaskerd...... damn. hahaha. Wordt ik hier op het werk ookal mee vergeleken.

 

Maar nogmaals Fopper....... geen aanval naar U toe hoor. Neem aan dat dat ook in de achterhoek wel duidelijk is. :D

 

Back on topic!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelfs al gekeken of de LED's van achteren op de spiegel te zetten zijn zodat ik ze zelf kon maken.

Op 2 oude spiegels geprobeerd, maar als je aan de achterkant door het plastic bent komt er meteen een soort alu folie en daarna meteen *KRAK* een kapot spiegel glas :(

 

Ik wilde 3 LED's in driehoek plaatsen en klaar.

 

 

heb zelf geen spiegels liggen om het proberen, denk je dat als je de spiegel tussen 2 plankjes hout had geklemt het ook was gebroken? net een website gevonden met glasboren en tips. www.glasboor.nl misschien is dit iets.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden