Ga naar inhoud
  • 0

Welke uitlijner omg Eindhoven


jstruijk

Vraag

Ik ben eigenlijk op zoek naar een garage/bedrijf welke mijn passat even kan uitlijnen (wel goed uiteraard) in de omg Eindhoven. Ik heb dr weinig ervaring mee en aangezien ik ook vaak neg ervaringen lees zou ik graag wat ervaringen horen van jullie hierover.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

VAG techniek heeft nog niet een uitlijnbank. Je zou een rondje kunnen doen in de omgeving en vragen of ze de achteras van de passat ook kunnen verstellen. Als er dan één iemand bij zit die zegt dat het kan, heb je grote kans dat hij goed kan uitlijnen. Een ander advies is om te kijken of ze ook auto's uitlijnen voor circuit/ralley.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nog ff hierop inhaken. Heb net Dassen gebeld en zij rekenen nu iets van 83 euro voor het uitlijnen. "Voor en achterzijde, dus dat is 83,75" werd mij verteld. Het klinkt voor mij best veel maar ik kan me vergissen :shock:

Heb de afspraak nu wel ff vast laten leggen voor 26 juli (hebben het beetje druk)...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Nog ff hierop inhaken. Heb net Dassen gebeld en zij rekenen nu iets van 83 euro voor het uitlijnen. "Voor en achterzijde, dus dat is 83,75" werd mij verteld. Het klinkt voor mij best veel maar ik kan me vergissen :shock:

Heb de afspraak nu wel ff vast laten leggen voor 26 juli (hebben het beetje druk)...

 

 

WOUW........ ik wordt ook uitlijner :)

 

Ik in venlo bij Bandenmaxx maar 37,50 euro. Ook super professioneel.

Mijn god wat een prijs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

37,50 euro voor uitlijnen is spelen voor sinterklaas. Met uitlijnen ben je zo 30 minuten tot 1 uur bezig en je hebt nog te maken met afschrijving van de uitlijnbank.

 

83 euro lijkt veel, maar als het goed uitgevoerd wordt dan is het niet duur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
37,50 euro voor uitlijnen is spelen voor sinterklaas. Met uitlijnen ben je zo 30 minuten tot 1 uur bezig en je hebt nog te maken met afschrijving van de uitlijnbank.

 

83 euro lijkt veel, maar als het goed uitgevoerd wordt dan is het niet duur.

 

TJsa, dat leek mij ook. Maar de prijzen die ik inderdaad vaak hoor liggen veelal een stuk lager dan die 83 euro, vandaar.

 

Dr zijn hier meerdere leden die er ook geweest zijn, is dit ook de prijs die zij betaald hebben bij Dassen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Bij veel uitlijnbedrijven betaal je rond de 65 euro voor het uitlijnen en wil het bedrag nog wel eens hoger uitvallen als er veel tijd ingestoken moet worden ivm het vastzitten van bouten en moeren. Het uitlijnen van de achteras (indien nodig) kost ook even tijd.

 

Ik 'bespaar' niet op een tientje voor de techniek van de auto als je weet dat het resultaat goed is. In het geval van uitlijnen is het niet alleen minder slijtage, maar ook stuurplezier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden