Ga naar inhoud

Van een 3C Variant naar een R-look Variant


Carpcore

Aanbevolen berichten

Ik was al verkocht toen de R-line als actiepakket werd aangeboden en baalde dus stevig toen net voor bestelling duidelijk werd dat mijn uitvoering niet meer in aanmerking kwam voor het extra R-line pakket. :evil:

Ook PON nog aangeschreven, maar helaas... :(

Daarom moest ik er zelf maar wat voor gaan doen....zo gezegd zo ...stapje voor stapje op weg naar een (soort van) R-line uitvoering. 8-)

 

De komende tijd hoop ik stapje voor stapje een toevoeging te kunnen doen aan de auto en zal foto's plaatsen in deze topic voor de liefhebbers.

 

Het begin is kort geleden gemaakt met de montage van de complete R-line grille (incl ondergrille)

 

post-9680-1423824663,4831_thumb.jpg

 

post-9680-1423824668,0453_thumb.jpg

 

Spoilerset staat in bestelling bij Sam. Op de achteronderspoiler na, die heb ik al.

R-line pedalenset is besteld.

R-line logo's zijn binnen, maar moet ik nog plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 125
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Ik weet niet of je al je spullen al besteld hebt, maar kijk hier eens naar :!:viewtopic.php?f=113&t=34949

Dat is origineel en daarom fors duurder.

En in mijn ogen is de "imitatiepakket" van Sam net zo mooi. Niemand die het verschil ziet, mede omdat zijn pakket ook van Purim is net zoals origineel. Kan er over meepraten want heb hetzelfde pakket van Sam.

Het scheelt ook bijna de helft aan geld. Hele pakket ongespoten ben je bij Sam zo'n 700 euro kwijt. Scheelt je toch weer even bijna 1000 eurootjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep, het originele is stukker duurder. Ik heb de achteronderspoiler ( en in mijn kleur!! ) al in mijn bezit voor een hele scherpe prijs, met dank aan Wheeler!! Deze kwam van een nieuwe Passat af-fabriek. 8-)

 

Ik heb alle vertrouwen in de goederen van Sam. Het is nu even wachten tot alles weer op voorraad is bij hem.

 

De dakspoiler uit de advertentie van Guyke, daar zit ik nog over na te denken. Is in Amerika scherp in te kopen (ongespoten). Is volgens mij in de after sales te koop van Votex (leverancier VW). Die zet je over de standaard dakspoiler heen.. Maar weet dus niet of we hier over dezelfde spoiler praten. én of het R-line onderdeel is. :roll:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja , was maar een tipje hé :wink:

...en zo zie ik het ook. sta altijd open voor tips. :thumb:

@PassatMotion....I know what you mean :)

 

Vandaag de R-line (of is het R36?) pedalen ontvangen. Nu nog ffe (laten) monteren.

De grilles rondom de mistlampen moet ik ook nog even regelen. Staan in back-order bij de dealer. Nu in Duitsland ( en Polen) ervoor bezig... het houdt je van de straat :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kleine update:

 

De mistlamp grilles voor de R-line besteld in Germany;

R-Line Gitter (3C0 853 665 E 9B9) Neue Nummer 3C0853665H 9B9 --> 29,30 Euro

R-Line Gitter (3C0 853 666 E 9B9) Neue Nummer 3C0853666G 9B9 --> 29,30 Euro

 

De deurlijsten (4 stuks welke bij de R-line sideskirts horen en gespoten moeten worden) ook daar besteld.

Abdeckungen für Türe vorne links (3C0 854 939 B GRU) --> 31,70 Euro

Abdeckungen für Türe vorne rechts (3C0 854 940 B GRU) --> 31,70 Euro

Abdeckungen für Türe hinten links (3C0 854 949 B GRU) --> 25,60 Euro

Abdeckungen für Türe hinten rechts (3C0 854 950 B GRU) --> 25,60 Euro

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag de R-line pedaalset gemonteerd.

Ik vind het super staan! 8-)

 

post-9680-1423824675,1074_thumb.jpg

 

post-9680-1423824675,3418_thumb.jpg

 

Voor de liefhebbers de originele VW onderdeelnummers:

 

Voetsteun: 3C1 864 777 A 4J4

Gaspedaal: 1K1 721 503 Q

Rempedaal: 1K0 721 131 A 4J4

Koppelingpedaal: 1K1 721 601 A 4J4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update:

 

Het is dan niet de originele (af-fabriek) R-line dakspoiler, maar ik doe het er maar mee:

Het is de Votex geworden (artikelnummer 3C9071640 GRU). Deze plaats je over de standaard dakspoiler heen.

post-9680-1423824685,6381_thumb.jpg

Besteld in Amerika. Inclusief verzenden goedkoper dan NL of DE.

Deze wordt straks ook meegespoten als de andere delen binnen zijn uit Duitsland(deurlijsten) en van Sam (R-Line skirts en frontlip).

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb ook de r-line front lip in bestelling staan bij Sam. Deze besteld op 9 maart en door omstandigheden is deze helaas nog niet geleverd kunnen worden. wacht vol spanning af op de front lip.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden