Ik heb niet echt een vraag maar misschien een oplossing voor iemand nu of in de toekomst.
Sinds ik mijn vacuumprobleem opgelost heb met mijn remmen ( vacuumslang zat los waardoor de rem slecht werkte ) , hikt de Passat onder de 2000 toeren, vooral in de 1 en 2. Bijna het gevoel alsof je de koppeling een enkele sec indrukt.
Nu ben ik ik hier een hele tijd mee aan de gang geweest. Slangetjes vervangen en zoeken naar eventuele lekkages. Maar ik heb net de oplossing gevonden.... : de EGR
Mijn EGR is softwarematig dicht gezet voor 85%. Nu heb ik net de 2 vacuumslangetjes die naar de EGR gaan afgedopt. Heel stuk getest en het probleem is helemaal verholpen. Ga morgen ook nog even 2 plaatjes maken om hem helemaal af te sluiten. Die slangen kan ik gewoon afdoppen zonder problemen of niet? Als de boel toch afgesloten is?
Misschien heeft iemand hier nog iets aan in de toekomst!
Vraag
Mario 3bg tdi
Hallo,
Ik heb niet echt een vraag maar misschien een oplossing voor iemand nu of in de toekomst.
Sinds ik mijn vacuumprobleem opgelost heb met mijn remmen ( vacuumslang zat los waardoor de rem slecht werkte ) , hikt de Passat onder de 2000 toeren, vooral in de 1 en 2. Bijna het gevoel alsof je de koppeling een enkele sec indrukt.
Nu ben ik ik hier een hele tijd mee aan de gang geweest. Slangetjes vervangen en zoeken naar eventuele lekkages. Maar ik heb net de oplossing gevonden.... : de EGR
Mijn EGR is softwarematig dicht gezet voor 85%. Nu heb ik net de 2 vacuumslangetjes die naar de EGR gaan afgedopt. Heel stuk getest en het probleem is helemaal verholpen. Ga morgen ook nog even 2 plaatjes maken om hem helemaal af te sluiten. Die slangen kan ik gewoon afdoppen zonder problemen of niet? Als de boel toch afgesloten is?
Misschien heeft iemand hier nog iets aan in de toekomst!
Groetjes Mario
Link naar reactie
Delen op andere sites
10 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten