Ga naar inhoud
  • 0

grotere remmen vraag


sander1.9TDI

Vraag

Ik ben een beetje aan het rondneuzen voor een set grotere remmen aan de voorzijde.

 

Nu zie ik overal dat je de TT remklauwhouders moet bestellen, maar nu heb ik een bedrijf gevonden waar ik houders voor een 3BG v5 of v6 kan kopen.

Zijn deze ook zo te plaatsen of moet ik toch die van de TT hebben?

 

Groeten,

 

Sander

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

@DM: Remklauwen zaten er eventueel wel bij, maar de verkoper weet ook niet of de remleidingen zouden passen op mijn auto.

 

@Vdub: Die gaan het dus niet worden, het moet wel leuk blijven..

 

Misschien dan toch maar gaan zoeken naar A8 schijven met TT remklauwhouders.

 

Groeten,

 

Sander

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Volgens mij is de hoogte van de hoed van een V6 anders, en ook het wiellagerhuis. De remschijf van een V5/V6 komt dan anders te liggen tov je eigen remschijven. Past allemaal niet zomaar/eevoudig zoals men wel denkt ondanks dat de remschijfmaat overeenkomt. Een W8 of RS4 set past dacht ik wel weer op een V6. Ook de achterremmen van een S4 past op een V6/4MO maar weer niet op gewone voorwielaagedreven Passats.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Die van een W8 zou ik niet doen.. die schijven zijn extreem duur.. tussen de 300 en 400 euro per stuk..

 

 

sorry voor oftopic

 

maar ik wil dan wel heel erg graag weten waarom de remschijven van de w8 zo duur zijn\/

vergeleken met een v6 of anders.

ja ze zijn groter maar het matriaal is het zelfde.

 

vr grt ydwer

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hou ook even rekening met de minimale velgdiameter van 16 inch bij een TT/A8 upgrade, ook ivm de winterbandjes en eventueel reservewiel.

 

Die remkitjes van Brembo zijn idd iets duurder dan waar de topicstarter om vraagt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden