Ga naar inhoud

W8-binnenverlichting


janjaapboon

Aanbevolen berichten

Mijn maatje heeft die ook in zijn 3BG van 2005.

Ik vind het 's avond minder mooi aangezien de spiegel verder naar voren zit en het licht

dan niet mooi op de middenconsole terecht komt en meer op het dashboard.

In de binnenverlichting komen de leds naar mijn mening beter tot hun recht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 6 months later...
  • 1 month later...

Ik vind niet altijd de topics terug (of ik vergeet welke het waren ...) waarin ik reageerde, wat eigenlijk niet vaak gebeurt.

De LEDjes zaten zoals reeds opgemerkt gewoon standaard in de auto. Ik vind ze heel leuk staan en schijnen niet echt op het dashboard maar nét ervoor. De bekerhouder wordt niet verlicht maar wél je hand net voordat je de radio aanraakt.

Toch beetje onbeleefd van mij om het topic niet verder te volgen .... of zouden het dan toch de jaren zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

heeee!! ja ik heb passat 3bg van 2005 en inderdaad zit bij mij ook in de binnenspiegel. maar ik vondt het zon mooie lichtunit dat ik hem erin wou hebben en hij zit er ook al in. heb dat airb lampje los op het hemel gegooit. en hij is nog gewoon aangesloten. ben nu druk met wielen. en dat is na drie maanden niet leuk werk meer. maar heb ze gevonden.

 

gr marthijs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

klopt ja bij mijn oude passat hoefde er ook niks geschroefd te worden alleen beetje isolatie wegsnijden omdat de aansluiting w8 binneverlichting uitstak maar da was niks groots.

het is echt een mooie mod heb het met plezier ingebouwd en met plezier rondgereden :P mensen die met hun handen bij de middenconsole kwamen zagen een rood licht en vroegen zich af waar dat toch vandaan kwam en zaten ze allemaal te zoeken maar konden het maar niet vinden hahahaah.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 months later...
Komt oorspronkelijk van een sharan spiegel spiegel dacht ik.

 

Ziet er zo uit:

 

28cdaup.jpg

 

 

Kan iemand mij het artikelnummer geven van deze achteruitkijkspiegel met geïntegreerde ledjes.. Wil hem echt hebben!!!!!!!!!!!!!! :!::!::!::!::!::mrgreen::mrgreen:

Of als er iemand meer foto's of info heeft... dat mag altijd eh... :DMAAR VOORAL HET ARTIKELNUMMER VAN DEZE PRACHTIGE MOD!!!!!!! :D

Dankjewel

 

Grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
Komt oorspronkelijk van een sharan spiegel spiegel dacht ik.

 

Ziet er zo uit:

 

28cdaup.jpg

 

 

Kan iemand mij het artikelnummer geven van deze achteruitkijkspiegel met geïntegreerde ledjes.. Wil hem echt hebben!!!!!!!!!!!!!! :!::!::!::!::!::mrgreen::mrgreen:

Of als er iemand meer foto's of info heeft... dat mag altijd eh... :DMAAR VOORAL HET ARTIKELNUMMER VAN DEZE PRACHTIGE MOD!!!!!!! :D

Dankjewel

 

Grtz

 

Misschien een beetje te laat, maar ik heb ze voor je:

Parelgrijs: 3B0 857 511 J Y20

Zonnebeige: 3B0 857 511 J 89H

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...
  • 1 month later...

:|

 

 

Het airbaglampje brandt normaal gesproken niet ofzo... Ik heb het zelf ook in de passat, maar dat lampje is voor als ik bijvoorbeeld mijn dochter op de bijrijderstoel zou vervoeren en de airbag uitzet. Het lampje geeft dan aan dat dat ding uitgeschakeld staat.

 

Ik hoop niet dat je voor het lampje die airbag vooruit uitzet :shock:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden