Ga naar inhoud

spoiler op achterklep 3bg variant


ik

Aanbevolen berichten

wie heeft er ervaring met het monteren van een achterklepspoiler op een 3bg variant, is dit gelijmd of met schroeven (dus boren)? welke zijn er op de markt te koop en wat is mooi? (orgineel vw, kamei, .....). hoe zit het met het orginele 3e remlicht achter de ruit? ik vind het de wagen net iets meer afmaken, ben alleen nog op zoek naar de juiste en mooiste en nee, geen vleugels e.d.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb een abt-replica erop zitten, vind dit zelf een mooie spoiler omdat ie alleen aan de hoeken aan de klep vast zit. Ik heb het idd ook met ruitenkit gedaan. Ook Oettinger heeft mooie spoilers.

 

Op www.votex.de staan originele vw spoilers

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog eenzelfde spoiler als Matthijs liggen, niets mee gedaan, moet nog gespoten worden. interesse?? lol

 

Ik ben wel pas over 1 week weer te bereiken, op vakantieeeee !!!!

 

goede vakantie gehad? altijd intresse! merk en prijs?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Merk hetzelfde als Vdub, Prijs komen we wel uit.

 

eerlijkheid gebied me om te zeggen ( tja zo zijn wij limburgers nu eenmaal.... eerlijk ;-) ) Dat je er wel kosten aan zult hebben om hem te spuiten, dat is ook een reden geweest waarom ik hem er niet op heb gezet. Het spuit bedrijf waar ik ben geweest adviseerde me om hem ongeveer 3 x in de grondlak te zetten, voordat de echte lak erop kwam.

 

als je echt interesse hebt stuur je maar een mailtje.

 

;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

als ik het goed gezien heb, is dit een spoiler die in het midden niet vast zit op de ruit, maar alleen op de hoeken.(Vdub is geloof ik niet zo trots op de achterkant van zijn super Passat; ik kan er haast geen foto's van vinden). ik zoek eigenlijk een simpele spoiler die over de gehele achterruit (boven) vast zit en dus ook niet zo groot is (subtiel)). als je deze hebt, verkocht, zo niet vet bedankt, maar dan zoek ik nog even verder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

als ik het goed gezien heb, is dit een spoiler die in het midden niet vast zit op de ruit, maar alleen op de hoeken.(Vdub is geloof ik niet zo trots op de achterkant van zijn super Passat; ik kan er haast geen foto's van vinden). ik zoek eigenlijk een simpele spoiler die over de gehele achterruit (boven) vast zit en dus ook niet zo groot is (subtiel)). als je deze hebt, verkocht, zo niet vet bedankt, maar dan zoek ik nog even verder.

 

Dan moet je een originele Votex-spoiler nemen:

 

chroomstrip.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

dan hebben wij denk ik de zelfde smaak. :thumb: bedankt dus voor het aanbod, maar helaas niet de juiste :sorry: (type strijkplank heb ik eens ergens gelezen). ik blijf verder zoeken. het schijnt dat je bij de vw-dealer een orginele kan kopen. iemand daar ervaring mee, en hoe ziet deze eruit?

ps. dat vdub trots is op zijn Passat geloof ik meteen, het is ook een wereld-machine. het viel alleen op dat bijna alle foto's ervan van de voorkant en zijkant zijn en zelden van de achterkant.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden