Ga naar inhoud
  • 0

Nieuwe Accu


Marcel van Es

Vraag

Niet te geloven.

Heb ik weer, vanmorgen heel de auto spier wit van het ijs :mrgreen: Ik dacht even mijn auto starten op afstand onder het genot van een lekker bakkie koffie, ging het alarm af :?: ik keek mijn vrouw aan, en zeg wat is dat nou weer.

Maar eens naar buiten gegaan, en even alles na gekeken, maar niets te vinden, ik het alarm uitgezet en wilde de auto met de sleutel starten alles happerde, ik dacht nee he shit, hoe kan dit nou weer?

Deze accu is nog geen 2 jaar oud ergens in 2007 had ik ook al problemen met de accu heb het ergens op het forum staan maar ik kan het niet meer vinden, was even benieuwd naar die datum, wan binnen 2 jaar houd in een nieuwe accu halen.

Ik de auto van mijn zoon er even bij gezet en lopen.

Ik naar Accu boer Wilco Rotterdam, heb het verhaal even verteld de accu werd op gemeten en kreeg zonder problemen een splinter nieuwe mee 1 nadeel je moet hem er zelf inzetten :lol:

Kijk dat noem ik nu nog eens service, heb daar via mijn werk destijds in 2005 mijn eerste accu gekocht na 2½ jaar problemen accu dood kreeg gewoon een niewue en nu weer een nieuwe is toch in 1 woord super, ik zei tegen hem dat is echt tof van jullie hij zegt dat hoort erbij 2 jaar krijg en is ie 2½ jaar doen wij niet moeilijk en krijg je gewoon een nieuwe. Hij zegt ik hoop je in 2012 niet nog een x tegen te komen voor een accu, waar ik op zei ik vind het wel lekker zo iedere 2 jaar een nieuwe vind ik niet verkeerd. :mrgreen: ga hem er gauw maar even in zetten voor het donker wordt is :embarassed:

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

En waar ga jij de volgende keer heen?

En je buren? en op een verjaardag............etc.

Betere reclame is er niet, veel goedkoper dan adverteren en ze hebben een klant voor het leven.

 

Heb een kennis die doet motoren onderhoud, heeft in 30 jaar 0,0 advertentie geplaatst, altijd druk.......zo werkt dat. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Dan was ie toch al slecht toen ie bij mij ook niet wilde starten laatst.

 

Idd Matthijs als de motor loopt moet ie iets van 800 ampere geven de accu gaf maar amper 500 aan, hij zei wel dat de dynamo 14.8 moet aangeven en die gaaf 13.88 aan, die moet je even na laten kijken bij een beurdje :embarassed:

Hij zit er weer in, ging makelijk dit keer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Bij mijn vorige werkgever haalde ik altijd de accu's voor de wagens bij Wilco.

Tenminste, ze kwamen ze brengen!

Echt topservice bij de mensen, nooit moeilijkheden gehad echt perfect.

Als mijn accu'tje het begeeft komt m'n nieuwe er ook vandaan.

 

Hoi Sarr

 

Ik bestelde er ook de accu's van voor mijn ex werkgever de reachtruck, en vorkheftruck zo'n 2500 kg per stuk die waren iets duurder, circa 4500 eurie :lol:

Dus ja die gasten geven graag service's toch.

ook die werden gebracht hahahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
En waar ga jij de volgende keer heen?

En je buren? en op een verjaardag............etc.

Betere reclame is er niet, veel goedkoper dan adverteren en ze hebben een klant voor het leven.

 

Heb een kennis die doet motoren onderhoud, heeft in 30 jaar 0,0 advertentie geplaatst, altijd druk.......zo werkt dat. :)

 

Ja Rolf

Mond op mond reclame is het beste wat er is. :embarassed::mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
De service is zeker goed te noemen maar de kwaliteit van de accu's is blijkbaar toch wat minder.

Als je in 2005, 2007 en in 2009 een nieuwe accu nodig hebt.....

Ik doe normaal toch wel 6 a 8 jaar met een accu

 

De eerste idd die accu werd niet meer afgenomen zei die, de accu die ik nu hebt, is precies de zelfde als die ik in 2007 had,

hij zei tegen me dat als er een lucht belletje in zit dan laad die niet mmer goed op maar dat is ook maar 1 op de 1000 waar het bij voor komt.

Ik hoop dat hij gelijk hebt. Deze accu kost normaal 139 euro vind ik wel een mooi prijsje voor een goede accu. onderhoods vrij

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden