Ga naar inhoud

LED-achterlichten voor 3bg?


ik

Aanbevolen berichten

nee, dat is inderdaad niet wat ik bedoelde! ik bedoelde de fotogeshopte 3BG lampen (waarvan ipv normale lampjes LED is gemonteerd, maar nog wel het orginele 3BG/Touran uiterlijk hebben). als ik sjonnie/CRX lampen wil hebben, koop ik wel de Lexus-style lampen (sorry, iedereen zijn eigen smaak; gelukkig maar, anders lijken alle auto's op elkaar!) :lol:

ik weet dat ze zijn gefotoshopt, maar mooi zijn ze wel!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

uit een ander topic komt deze link http://www.leds-buy.nl/

 

Weliswaar niet hele units maar wel lampvervangers voor het 'droge' aan/uit effect waar je naar zoekt.

 

het laatste nieuws is er val april maar goed.....

 

ongelofelijk wat een keus in soorten en toepassingen....

 

als je naar het forum gaat zie je wat meer info, ook over gebruik in achterlichten en interieurs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

uit een ander topic komt deze link http://www.leds-buy.nl/

 

Weliswaar niet hele units maar wel lampvervangers voor het 'droge' aan/uit effect waar je naar zoekt.

 

het laatste nieuws is er val april maar goed.....

 

ongelofelijk wat een keus in soorten en toepassingen....

 

als je naar het forum gaat zie je wat meer info, ook over gebruik in achterlichten en interieurs.

 

Autostyle heeft ze ook :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk zouden wij als 3BG rijders de 3C achterlichten erin moeten kunnen hebben :)

 

Nou ... Nee ....

 

Geef mij maar gewoon de originele 3BG achterlichten, maar dan gewoon met LED :) .... Dr zijn geen mooiere dan de originele

precies! net als bijvoorbeeld de nieuwe Audi A6 avant heeft (orginele vorm achterlichten, maar dan in LED uitgevoerd.) da's echt mooi, daar krijg je toch een warm hart van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...
Als die er waren Positron, dan zaten ze er bij mij al wel op :P

 

Maar die zijn er niet, en ik denk ook niet dat die er zullen komen :) ...

Er komen maar weinig nieuwe styling producten uit van de passat.

 

yep, helaas wordt de Passat weer gediscrimineerd, terwijl het toch zo'n mooie auto is (misschien is hij wel helemaal af en valt er voor de styling producenten wel geen eer aan te behalen. of denken ze dat het alleen lease-bakkies zijn, waarvan de berijders geen geld aan deze producten willen uitgeven)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden