Ga naar inhoud
  • 0

wisselaar vervangen 3bg voor...??


ronald1983

Vraag

ik zit met het volgende dubio.

 

ik heb dus een mfd met de originele wisselaar in mijn 3bg.

het vervelende is dat de wisselaar krijgt moeite heeft met gebrande cd's , hij ziet ze soms niet of valt in 1 x weg.

nu zit ik te twijfel wat ik ga doen, in eerste instantie, is dit eenvoudig te repareren(kwestie van schoonmaken??), of zal ik er een enkels dins wisselaar in zetten die onder de armsteun past. wat natuurlijk ook kan is er voor zorgen dat ik er een mp3(ipod) op kan aansluiten.

 

wat zijn jullie ervaringen en/of aanbevelingen en hoe hebben gedaan?

 

 

 

ps. heb nog een cd bij de mfd waar een ''update opstaat dat je de speler voorin ook gewone cd's kan spelen. kwam hier toevallig achter, maar nog nooit van gehoord, heb het geprobeerd maar er gebeurt weinig.

iemand hier bekend mee?

 

alvast bedankt 8-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Mijn CD wisselaar heb ik nog wel in de auto zitten, maar op de MFD aansluiting heb ik een solisto aangesloten. De solisto zorgt ervoor dat de MFD een USB stick als CD wisselaar ziet. Op de USB stick kun je 6 folders aanmaken (CD1, CD2, etc) en de MFD kan dan in elk folder 99 nummers herkennen. Dus totaal kun je bijna 600 mp3's afspelen. De solisto heb ik liggen in het vakje onder het stuur.

 

Overigens vindt ik als algemeend nadeel van de MFD dat je niet met tekst aangegeven wordt welk lied afgespeeld wordt, je ziet alleen het track nummer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Mijn CD wisselaar heb ik nog wel in de auto zitten, maar op de MFD aansluiting heb ik een solisto aangesloten. De solisto zorgt ervoor dat de MFD een USB stick als CD wisselaar ziet. Op de USB stick kun je 6 folders aanmaken (CD1, CD2, etc) en de MFD kan dan in elk folder 99 nummers herkennen. Dus totaal kun je bijna 600 mp3's afspelen. De solisto heb ik liggen in het vakje onder het stuur.

 

Overigens vindt ik als algemeend nadeel van de MFD dat je niet met tekst aangegeven wordt welk lied afgespeeld wordt, je ziet alleen het track nummer.

ik heb ook zo,n apparaatje, kost niet veel en werkt perfect.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Mijn CD wisselaar heb ik nog wel in de auto zitten, maar op de MFD aansluiting heb ik een solisto aangesloten. De solisto zorgt ervoor dat de MFD een USB stick als CD wisselaar ziet. Op de USB stick kun je 6 folders aanmaken (CD1, CD2, etc) en de MFD kan dan in elk folder 99 nummers herkennen. Dus totaal kun je bijna 600 mp3's afspelen. De solisto heb ik liggen in het vakje onder het stuur.

 

Overigens vindt ik als algemeend nadeel van de MFD dat je niet met tekst aangegeven wordt welk lied afgespeeld wordt, je ziet alleen het track nummer.

ik heb ook zo,n apparaatje, kost niet veel en werkt perfect.

 

Hier ook zo'n apparaat, alleen geen Solisto.

Bevalt goed. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

pas bij maatje van me een mp3 apparaat van www.xcarlink.co.uk in een seat gezien (maar is ook voor VW verkrijgbaar).

 

keuze uit ipod uitvoering, of mp3 (stick / sd kaart). Hij had de mp3 uitvoering.

Voordeel is dat deze tussen de kabel van de wisselaar in komt.

Wanneer je op je radio dan 1x de wisselaar selecteert krijg je de mp3 doos. Kies je een 2e x de wisselaar, dan schakelt het mp3 doosje door naar je originele wisselaar.

Dus je behoud de functie van je wisselaar, met de aanvulling van de mp3 module. Weet niet of de soliste dat ook heeft?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Wisselaar eruit en een phatbox erin.

Solisto is ook een goede optie.

 

En wat ik toevallig gisteren op het internet zag van WESGO: een adaptertje die gezien wordt als wisselaar waar je je ijpot of ander mp3-spelertje dmv een jack-plugje kunt aansluiten. En het was ook nog niet zo duur.... 60 euri dacht ik?

 

[edit]

40 euri.

linkje:

http://link.marktplaats.nl/286268217

 

wesgo site op mp:

http://verkopers.marktplaats.nl/8214150

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden