Ga naar inhoud

Poetsmachines bij de ALDI


ArieB

Aanbevolen berichten

Ik heb deze ook gepost in het Styling/Show & Shine forum, maar zou zonde zijn als je erover heen leest. Na het weekend kan deze dan weer op slot en in het archief.

 

 

Aanstaande Zaterdag zijn er bij de ALDI poetsmachines te koop:

 

Polijst/Poetsmachine

Variabele snelheid

24 cm Schijf

2 Hoezen bijgeleverd

€ 16,99

3 jaar garantie

 

Weet niet of er iemand ervaring mee heeft (was al een topic over geloof ik) maar een buil kun je je er niet aan vallen voor die prijs denk ik. Ik ga er in ieder geval ééntje halen!

 

P.S. (om de standaard reacties voor te zijn)

1- Ik heb geen aandelen ALDI :mrgreen:

2- Ik zit niet thuis op de folders te wachten :wink: mijn vrouw (!) heeft me gebeld dat deze aanbieding in de folder stond

(Ook zij zit niet de hele dag op folders te wachten; Dat laat ik haar alleen op woensdag doen, dan komen de meeste :D )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan kan ie nu dus al op slot en in het archief? Heb hier toch ook gelezen dat mensen die een LIDL/ALDI gerät hadden op den duur wel een duurder apparaat hebben gekocht maar de oude voor af en toe een poetsbeurt niet zo gek vonden. :shock:

 

edit: en hier een goed resultaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

topics even samengevoegd :wink:

 

Ja, dat ruimt weer lekker op. Zoals gezegd is blijkbaar de schuur(!)machine van de Lidl wel O.K. en is ook de Lidl poetsmachine evenals deze van de ALDI niet sterk genoeg. Verder hebben deze machines voor zover ik weet geen excenter beweging, en dat heeft de zwaardere parkside wel. Levert een enkel roterende beweging eerder beschadigingen op? Dan maar even wachten op de excenter Parkside.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Levert een enkel roterende beweging eerder beschadigingen op?

Jazeker, met name bij beperkte ervaring, cq handigheid kan je weleens iets te lang op de zelfde plek blijven schuren/poetsen waardoor de lak terplekke teveel belast wordt. Zal je met excentrische machine niet zo gauw last van hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb de Parkside machine van de Lidl icm Lake County pads en deze is best te doen voor als je een keertje de auto netjes wilt polishen etc. Maar ik ga voor sinterklaas toch een DAP500 vragen, daar kan de Parkside niet aan tippen.

 

Maar voor het geld is de Parkside zeker geen verkeerde machine

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb de Parkside machine van de Lidl icm Lake County pads en deze is best te doen voor als je een keertje de auto netjes wilt polishen etc. Maar ik ga voor sinterklaas toch een DAP500 vragen, daar kan de Parkside niet aan tippen.

 

Maar voor het geld is de Parkside zeker geen verkeerde machine

 

dap500 bevalt mij goed. Je mag 'm bij mij wel keertje proberen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb de Parkside machine van de Lidl icm Lake County pads en deze is best te doen voor als je een keertje de auto netjes wilt polishen etc. Maar ik ga voor sinterklaas toch een DAP500 vragen, daar kan de Parkside niet aan tippen.

 

Maar voor het geld is de Parkside zeker geen verkeerde machine

 

Join the club. Dap is super en niet te vergelijken met de apparaten waarover in dit topic wordt gesproken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden