Ga naar inhoud

nieuwe vloermatten nodig


Derkjan

Aanbevolen berichten

Ik ben bij de bestuurdersstoel door de vloermat heen, dus ik wilde er even nieuwe inleggen. Nu lagen er - toen ik de auto kocht - niet-originele matten in, waarvan de bevestiging met een soort grote plastic schroeven in vloerbekleding gedraaid is.

 

Nu is mijn vraag: kan ik nog originele matten plaatsen, met de originele bevestiging? Er zitten op dit moment dus geen montagepunten in. Of wordt dat allemaal bijgeleverd bij nieuwe matten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Derkjan,

 

Normaal gesproken worden nieuwe matten geleverd voorzien van montagepunten voor de originele bevestigingspunten. Dus dan zitten de clips die standaard in de vloerbekleding zitten er niet bij. Maar het lijkt me dat deze clips wel gewoon bij een VW dealer te halen zijn.... Of anders zul je een set universele 'wokkels' moeten gebruiken.

 

Tip! Neem een wat duurdere veloursmat... die goedkope matten ben je zo ook weer door heen :( .

Ik voorzie mijn auto's na aankoop altijd direct van een velours setje...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wellicht is het een optie om een serie matten te laten maken met een geborduurd VWPassat.nl logo. Ik heb dit een paar jaar terug ook laten doen voor een groep wagens bij de Seat Sport club. Je hebt dan de keuze uit een zwarte standaard met logo, of een zwart velours versie met logo...

We moeten dan wel 5 sets per autotype afnemen en prijzen moet ik dan even nieuw opvragen. En kan alleen bij voldoende deelname.

 

Ik zal het eerste typelijstje openen:

 

VW Passat 3C 05-07:

- Mocca CB (Jarno)

-

-

-

-

 

VW Passat 3B/3BG:

-

-

-

-

-

 

VW Passat 3C 07-:

-

-

-

-

-

 

VW Passat CC:

-

-

-

-

-

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Heb even een overzichtje gemaakt, is wat duidelijker voor degene die het gaat bestellen :wink:

Heb de namen van dit topic gehaald, als er mensen zijn die niet willen even kenbaar maken.

En graag wat duidelijkheid over wie het nu gaat organiseren, Mocca CB of via Appie. Ik neem aan Mocca CB, omdat ie dat zelf in het begin van topic al aangaf.

 

VW Passat 3C 05-07:

- Mocca CB (Jarno)

-

-

-

-

 

VW Passat 3B/3BG:

-Mivida(velours)

-Bullus Tdi(velours)

-pwvandeursen

-Yagmurlu

-The Master(velours)

-Fect (velours)

 

VW Passat 3C 07-:

- Thunderflash (Passat Variant 3C)

-

-

-

-

 

VW Passat CC:

-

-

-

-

-

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden