Ga naar inhoud

Andere koplampen voor in mijn passat 3B


Gast Anonymous

Aanbevolen berichten

Gast Anonymous

Beste lezers ik ben van plan mijn passat eens wat andere ogen te gaan geven maar nu wou ik eens weten

waar julie voorkeur naar uitgaat daarom hier de twee keuzes die ik op het oog heb welke moet ik nemen ....

 

Keuze 1 post-1-1423823534,3919_thumb.jpg

 

Keuze 2 post-1-1423823534,5638_thumb.jpg

 

verder wat meer info over de passat deze is hoogglans wit mat embleemloze grill (weet nog niet of ik deze ook in kleur ga zetten optie nog!!!)

 

 

Met vriendelijke groet

 

Skippy79

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ieder zijn eigen natuurlijk. En ik kan niet kiezen tussen die twee, je moet foto's zoeken van jouw kleur met deze lampen ingebouwd.

 

maar een tip waar je misschien iets mee kan. Depo heeft oem-look lampen(http://www.ad-tuning.de/shop/product_info.php?info=p242_Scheinwerfer-Set-fuer-VW-Passat-3B---Klarglas-Chrom.html) met projectors(geschikt voor xenon). En dagrijlichten(zo een led strip) kun je in je gril inbouwen, s6-look zeg maar.

 

Maar ieder zijn eigen smaak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien dat ze bij een donkere/zwarte auto mooi staan, maar zeker bij een witte zou ik er niet aan beginnen. Lijkt mij ook niet erg mooi.

Lekker origineel laten! En als je toch iets wil zou ik orig. xenon lampen zoeken (bestaan die af-fabriek voor een 3B, vast wel?).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Marktplaats voor een prikkie. Bij de dealer voor veel geld. En bij diverse tuning zaken krijg je ze van een ander merk. Ongeveer 100-150 denk ik. Geloof dat de http://www.ad-tuning.de ze ook heeft.

 

PS: kijk wel uit op marktplaats dat ze nog niet verweerd zijn. Dat is namelijk een kenmerkend iets voor de oem-lampen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een Xenon HID Conversiekit inbouwen is in dit type koplampen geen probleem, echter is het lichtbeeld bij heldere koplampen met een projectorlens erin (kattenoog) aanzienlijk mooier dan in een koplamp met conventioneel geribbeld (mat) glas, zoals deze smoke OEM versie. Originele Xenon kan niet in aftermarket koplampen worden ingebouwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt ze ook kopen bij autostyle.nl maar wat ik mij afvraag is of er ook xeon ingebouwd kan worden. dat kan ik nergens terug vinden namelijk.

 

 

Xenon kan zonder problemen ingebouwd worden.

Is een fluitje van een cent (mocht je hulp nodig hebben hoor ik het wel :wink: )

Ook het lichtbeeld is redelijk, maar te vergelijken met unit's die bedoeld zijn voor xenon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden