geani Geplaatst 1 juli, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 1 juli, 2009 rijd met een passat 3C High Line automaat DSG 136 pk Is de launch control functie aanwezig op deze modellen of is dit enkel bij de R36 versie Hoop dat iemand hier raad mee weet Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jstruijk Geplaatst 1 juli, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 1 juli, 2009 Heb je dan niet gewoon een knopje "Launch Control"? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
geani Geplaatst 1 juli, 2009 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 1 juli, 2009 Heb je dan niet gewoon een knopje "Launch Control"? Neen en heb de uitleg gedaan die op youtube stond, maar werkt niet Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
koffie Geplaatst 2 juli, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 2 juli, 2009 Volgens mij zit het er wel standaard op. Mijn boekje (3C 2.0 TDI DSG) heeft namelijk gewoon een stukje met uitleg over launchcontrol. Heb het echter nog niet kunnen testen. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
125kwTDI Geplaatst 2 juli, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 2 juli, 2009 ik heb het ook eens geprobeert maar bij mij werkt/zit het er ook niet op denk ik. esp off, in de S stand, rem in en gas geven tegelijkertijd, remmen los en gaan.... ik rij een 3c met 170pk tdi, als die motor in een golf zit is dat een GT uitvoering. vind het met een stoplicht sprintje wel jammer dat het er niet opzit. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
haroldv Geplaatst 28 mei, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 28 mei, 2011 Vandaag geprobeerd, werkt. ESP uit DSG op S Linkervoet op de rem Rechtervoet op gas Linkervoet van de rem af en gaaaaan Maar eh, wat heb je er aan? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
dieseltje Geplaatst 28 mei, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 28 mei, 2011 Maar eh, wat heb je er aan? Dat je 2 seconden eerder op je eind bestemming bent Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
haroldv Geplaatst 28 mei, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 28 mei, 2011 Alles instellen kost al meer dan 2 seconden....dus dan is het alleen zinvol bij een stoplicht. Niet echt de plek om de launch te testen, voordat hij schakelt, ben je op een veel te hoge snelheid. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
MennoTDI Geplaatst 28 mei, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 28 mei, 2011 Vandaag geprobeerd, werkt. ESP uit DSG op S Linkervoet op de rem Rechtervoet op gas Linkervoet van de rem af en gaaaaan Maar eh, wat heb je er aan? Mooi he, regelt ie ook automatisch bij tot 2000 toeren? Maatje van me heeft een G6 GTD DSG, werkt echt top! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
mikeske Geplaatst 28 mei, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 28 mei, 2011 zal ik morgen ook eens proberen. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
haroldv Geplaatst 28 mei, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 28 mei, 2011 Vandaag geprobeerd, werkt. ESP uit DSG op S Linkervoet op de rem Rechtervoet op gas Linkervoet van de rem af en gaaaaan Maar eh, wat heb je er aan? Mooi he, regelt ie ook automatisch bij tot 2000 toeren? Maatje van me heeft een G6 GTD DSG, werkt echt top! Eerder 3500. Vind het verschil met een kick-down niet groot, de moeite van het instellen niet waard Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
MennoTDI Geplaatst 28 mei, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 28 mei, 2011 De diesel regelt hem bij tot 2000 rpm, voordeel is dat je al plankgas geeft en supersnel door alle versnellingen gaat. Ik denk dat het zeker een seconde scheelt t.o.v de D-stand bij maximaal optrekken. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Raphael Geplaatst 28 mei, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 28 mei, 2011 Volgens mij zit het er wel standaard op.Mijn boekje (3C 2.0 TDI DSG) heeft namelijk gewoon een stukje met uitleg over launchcontrol. Heb het echter nog niet kunnen testen. Dat iets in een boekje staat betekent niet dat je het hebt he. Heel vaak staan er behoorlijk wat opties in het instructieboekje, ongeacht of jij die opties op je auto hebt of niet. Opzich ook best wel logisch, zou wat zijn om voor elke geindividualiseerde auto ook nog een apart boekje te moeten gaan drukken...... (en als je dan toch nog een extra optie laat inbouwen weer een nieuw boekje moet krijgen) Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
kiki Geplaatst 19 juni, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 19 juni, 2011 tot hede nog zelf niet geprobeert maar alsk mijne gewoon in S zeten en ik geef gas lolz benk nog eerder weg hahaha Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
geani Geplaatst 20 juni, 2011 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 20 juni, 2011 Welke wagen heb Je en motor? Is deze gechipt of aangepast? Wanb als ik dit doet brult de motor Vandaag geprobeerd, werkt. ESP uit DSG op S Linkervoet op de rem Rechtervoet op gas Linkervoet van de rem af en gaaaaan Maar eh, wat heb je er aan? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
haroldv Geplaatst 20 juni, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 20 juni, 2011 Eh....3.6V6 (zie handtekening) ongechipped, de V6 heeft nameljk geen turbo. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
berenburg Geplaatst 28 november, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 28 november, 2011 Zijn er mensen die dit willen ben erg benieuwd Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
novello Geplaatst 5 december, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 5 december, 2011 DSG in sport, goed naar 't stoplicht kijken en plankgas geven bij groen Da's mijn methode, de DSG is zo bloedsnel icm 140pk diesel dat het een lieve lust is Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Fopperr Geplaatst 13 december, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 13 december, 2011 het vreemde is dat ,volgens de specs, een DSG niks sneller is dan een handbak. M'n pa heeft een octavia 2 2.0tdi met DSG en ik zelf een 3c 2.0tdi. Ik vind dat de octavia veel sneller op gang komt door de DSG... toch scheelt het qua specs bijna niks... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
kiki Geplaatst 14 december, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 14 december, 2011 het vreemde is dat ,volgens de specs, een DSG niks sneller is dan een handbak. M'n pa heeft een octavia 2 2.0tdi met DSG en ik zelf een 3c 2.0tdi. Ik vind dat de octavia veel sneller op gang komt door de DSG... toch scheelt het qua specs bijna niks... das wss omdat die skoda instellingens ietske op sneller staan wss Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
kiki Geplaatst 14 december, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 14 december, 2011 het vreemde is dat ,volgens de specs, een DSG niks sneller is dan een handbak. M'n pa heeft een octavia 2 2.0tdi met DSG en ik zelf een 3c 2.0tdi. Ik vind dat de octavia veel sneller op gang komt door de DSG... toch scheelt het qua specs bijna niks... das wss omdat die skoda instellingens ietske op sneller staan wss OF gezijt te traag in het op trekken Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Fopperr Geplaatst 14 december, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 14 december, 2011 te traag met het trekken? whahaha Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
kiki Geplaatst 15 december, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 15 december, 2011 te traag met het trekken? whahaha watk bedoel in het starten als geweet ik bedoel de reactie tijd scheelt ook soms bij mensen verschillend e Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
125kwTDI Geplaatst 18 december, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 18 december, 2011 zo snel schakelen als een dsg kan je met een handbak wel vergeten. zodra de koppeling ingetrapt word duikt de motorkap en ben je met een dsg al een stap voor. alhoewel uit stilstand(aangrijpmoment) vind ik de dsg supertraag. bij groen ben ik altijd de laatste die in beweging komt dat zou dan die LC moeten compenseren. maar wat heb je eraan als je toch wielspin krijgt en de ESP grijpt in.... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
haroldv Geplaatst 18 december, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 18 december, 2011 4motion heeft dat niet...daarom is dat ook standaard op een v6. Wat moet je met 220 pk, wat afgeregeld wordt naar 150pk, omdat anders de wielen doorspinnen? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten