Ga naar inhoud
  • 0

Dimmendebinnenspiegel en Regensensor


ChromPassat

Vraag

Sinds ik op zoek ben naar een 3BG tdi zie ik amper bij elke advertentie Dimmendebinnenspiegel of regensensor staan, kunnen jullie mij vertellen op welke modellen dat geleverd werd of van welk jaar..??

 

is dat een combinatie van allebei of kon je dat toen ook appart in de passat bestellen..??

 

ohjaa.. iemand ervaring met Trend of Sportline ? :)

 

 

alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Volgens mij (99%) zeker is dit standaard voor de comfortline bij de 3BG modellen. Afgelopen weken veel naar 2e hands 3BG modellen gekeken en met name comfortline uitvoering en kan mij herinneren dat het er overal op zat.

Ik heb die optie niet, dus ik ben die 1% die het niet heeft.

 

Ik heb een comfortline 3bg bj2001

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Is trouwens ALTIJD een combinatie van die twee. Als je een regensensor wil, krijg je er altijd een zelfdimmende binnenspiegel bij (nou ja... krijgen)

 

Weet je dat heel zeker?

 

Men bouwt namelijk vrij dikwijls zelfdimmende spiegels in bij de Passat (3B). W8 spiegel is wat dat betreft een stuk moeilijker, omdat er dan een andere voet op de ruit gelijmd moet worden. (regensensor!)

 

Lijkt me dus, dat de zelfdimmende spiegel ook zonder regensensor te krijgen is. Als ik het me goed herinner, hebben we ook vaker Passats te leen gehad, die wel een zelfdimmende spiegel hadden, maar geen regensensor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ken,

 

Volgens mij klopt dat niet helemaal..... toen ik een poos terug mijn voorruit moest laten vervangen heb ik gelijk geinformeerd naar een zelfdimmende binnenspiegel....

De spiegel is volgens mij altijd een combinatie met een regensensor.... e.e.a. heeft te maken met de bevestiging van de spiegel op de ruit en de regensensor tegen de ruit.

 

Ook hier was er een 406 voor de Passat, en beviel de regensensor wel... als ie t deed.

Omdat t niet mijn daily drive was maar die van mn vriendin snapte ik nooit op welke stand ie nou op automatisch stond.......

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Binnen spiegel W8 is alleen anders omdat er led's in zitten zoals in de binnen verlichting van een W8.

 

Het is wel naderhand in te bouwen, je hebt dan een nieuwe ruit(bevestiging) sensor + spiegel en een ander relay nodig voor de ruitenwissers. Ik heb het bij mijn vorige auto (golf4) ook ingebouwd.

Bekabeling is makkelijk zelf te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

met die Led's was ik ook van plan, maar dan op de lichtschakelaar aansluiten. alleen word dat niet TE veel ook met de W8 led's binnenverlichting. dadelijk lijkt het nog een rijdende ***club. :)

 

dus toch maar kiezen of een W8 spiegel, of binnenverlichting.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden