MennoTDI Geplaatst 6 april, 2009 Rapporteer Geplaatst 6 april, 2009 Vandaag onze Passat gepoetst. Het weer leende zich er mooi voor. De nodige vliegen en muggen zaten er alweer op, die tijd van het jaar komt er weer aan. Wij wonen in een nieuwbouw wijk, dus hij zat onder het stuifzand. Heb hem eerst afgespoten met de hogedrukreiniger, daarna helemaal gewassen met NXT carwash en de wasmitt, drogen met de Miracle Dryer. Daarna diverse plekken gekleid, waaronder de motorkap en onderaan de deuren ect. Toen de machine erbij gepakt, met een witte LC pad icm Smartwax AIO de motorkap, het dak en het kofferdeksel 2x gedaan. Had nog andere plannen vanmiddag, dus ben daarna met de groene finishing LC pad aan de gang gegaan. Ik had vorige week een flesje Autoglym SRP gekocht, hier postieve referenties over gehoord op het AD-forum. Echt een heel mooi goedje, verwerkt heel erg makkelijk, maar wel een beetje jezelf voor de gek houden, deze verwijderd swirls niet echt, maar maskeerd ze dmv fillers. Daarna waxen as usual met M16, trims met Trim detailer, en bandjes met Endurance High gloss tire gel van Meguiars. Hier de foto's: Ook nog steenslag folie verwijderd, die aan de andere zijde niet meer aanwezig was: Toen de garage ingereden, nouja, ongeveer carport zit eraan te komen En de afters: The end
sander1.9TDI Geplaatst 6 april, 2009 Rapporteer Geplaatst 6 april, 2009 Ziet er weer als nieuw uit 8) Netjes hoor!
Groovejunk Geplaatst 6 april, 2009 Rapporteer Geplaatst 6 april, 2009 Nice! Vind het toch een mooie kleur hoor!
snarie Geplaatst 6 april, 2009 Rapporteer Geplaatst 6 april, 2009 idd een mooie kleur hoor vooral als ie zo gewassen is nice job
dieseltje Geplaatst 6 april, 2009 Rapporteer Geplaatst 6 april, 2009 Netjes Menno. Wanneer gaat ie naar beneden? lijkt wel een touareg
MennoTDI Geplaatst 6 april, 2009 Auteur Rapporteer Geplaatst 6 april, 2009 Kan hem maar niet overtuigen, en geloof me, ik ben een drammer Bang dat ie er op comfort enzo achteruit gaat, maar dat valt allemaal gerust mee. Maar wie weet, ooit eens..
Jee13 Geplaatst 6 april, 2009 Rapporteer Geplaatst 6 april, 2009 Mooi en reeds eerder gezegd een mooi kleur om te detaillen, heb die van mehmet keer gedaan vorig jaar Hoe doet AIO op excenter ??
MennoTDI Geplaatst 6 april, 2009 Auteur Rapporteer Geplaatst 6 april, 2009 Nou.. wacht op mijn oranje lc, een paar passes met de witte haalt wel wat uit, maar niet dat je zegt van woow. Op de Twingo echt perfect, geen enkele swirl meer te bekennen. Maar een prachtig middeltje hoor, heb ook de Chemical Guys CGC-2, maar die nog niet eens geprobeerd
Thijs Geplaatst 6 april, 2009 Rapporteer Geplaatst 6 april, 2009 mooi man! idd een mooie kleur om te detailen
memoli1981 Geplaatst 14 april, 2009 Rapporteer Geplaatst 14 april, 2009 Ziet er strak uit, mooie kleur. idd.
Aanbevolen berichten