Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Vandaag onze Passat gepoetst. Het weer leende zich er mooi voor. De nodige vliegen en muggen zaten er alweer op, die tijd van het jaar komt er weer aan. Wij wonen in een nieuwbouw wijk, dus hij zat onder het stuifzand. Heb hem eerst afgespoten met de hogedrukreiniger, daarna helemaal gewassen met NXT carwash en de wasmitt, drogen met de Miracle Dryer.

Daarna diverse plekken gekleid, waaronder de motorkap en onderaan de deuren ect.

Toen de machine erbij gepakt, met een witte LC pad icm Smartwax AIO de motorkap, het dak en het kofferdeksel 2x gedaan. Had nog andere plannen vanmiddag, dus ben daarna met de groene finishing LC pad aan de gang gegaan. Ik had vorige week een flesje Autoglym SRP gekocht, hier postieve referenties over gehoord op het AD-forum. Echt een heel mooi goedje, verwerkt heel erg makkelijk, maar wel een beetje jezelf voor de gek houden, deze verwijderd swirls niet echt, maar maskeerd ze dmv fillers. Daarna waxen as usual met M16, trims met Trim detailer, en bandjes met Endurance High gloss tire gel van Meguiars.

Hier de foto's:

DSC00087.jpg

DSC00085.jpg

DSC00088.jpg

Ook nog steenslag folie verwijderd, die aan de andere zijde niet meer aanwezig was:

DSC00090.jpg

Toen de garage ingereden, nouja, ongeveer :mrgreen:carport zit eraan te komen

DSC00089.jpg

En de afters:

DSC00094.jpg

DSC00095.jpg

DSC00097.jpg

DSC00099.jpg

The end :wink:

Geplaatst

Kan hem maar niet overtuigen, en geloof me, ik ben een drammer :mrgreen:

Bang dat ie er op comfort enzo achteruit gaat, maar dat valt allemaal gerust mee.

Maar wie weet, ooit eens.. :wink:

Geplaatst

Mooi

en reeds eerder gezegd een mooi kleur om te detaillen, heb die van mehmet keer gedaan vorig jaar

Hoe doet AIO op excenter ??

Geplaatst

Nou.. wacht op mijn oranje lc, een paar passes met de witte haalt wel wat uit, maar niet dat je zegt van woow. Op de Twingo echt perfect, geen enkele swirl meer te bekennen. Maar een prachtig middeltje hoor, heb ook de Chemical Guys CGC-2, maar die nog niet eens geprobeerd :mrgreen:

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden