Ga naar inhoud

hij is binnen!!!


Teddemans

Aanbevolen berichten

Heb hem eindelijk opgehaald. Mijn nieuwe aanwinst een Passat Variant 1.8T Sportline. Mijn oude sedan was nodig aan vervanging toe,hoe jammer ik dit ook vond. heeft mij erg veel plezier beleefd. Nu maar hopen dat mijn nieuwe net zo goed bevalt als de oude.

 

De eerste dag was in ieder geval top, heerlijk gereden en genoten van de heerlijke motor met de extra PK's. Nu even nog mijn eigen touch er aan geven, heb de kentekenplaat houders alweer besteld bij Matthijs.Hoop dat hij me ook nog even met zijn VAG-com uit de brand wil helpen.Iemand nog ideeen wat ik hier mee allemaal kan instellen behalve dan de anti-carjack?Ook ben ik op zoek naar twee chrome sierringen voor over de mistlampen.W8 binnenverlichting inmiddels al besteld.

 

Echt top!!! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja ben tot diep in de nacht bezig geweest om foto's op de site erbij te krijgen, maar ik ben helaas niet zo'n held met Compu's en dit is me dan ook nog niet gelukt.Als iemand een goede tip heeft??Mijn Avatar heb ik wel kunnen verwijderen maar de nieuwe is en blijft telkens veel te groot.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja kicke he als je net je nwe auto hebt.

 

lekker ermee toeren en ondertussen doold je hoofd over wat je aan de auto gaat veranderen.

ik ruik t nwe interieur al als ik er aan denk.

 

voor die sierringen kan je op ebay terecht denk ik want daar hebben ze bijna alles voor je passat.

 

veel (rij)plezier met je nwe kar :-) eeh koets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaa, allen reuze bedankt voor de hartverwarmende reactie's!!Echt een top wagen!!Ben alleen nog druk om hem aan jullie te kunnen laten zien, krijg dus geen foto's op de site, iemand de oplossing????

 

Ga maar naar http://fotoverkleinen.nl/ daar klik je op 800x600 om foto's aan te passen dat ze op de site passen.

evt een kleinere maat selecteren voor je avater.

gr,

william

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaa, allen reuze bedankt voor de hartverwarmende reactie's!!Echt een top wagen!!Ben alleen nog druk om hem aan jullie te kunnen laten zien, krijg dus geen foto's op de site, iemand de oplossing????

 

Hoi Teddemans,

Nu kun je wel ons de mooie auto van je laten zien.

 

Volg onder staande optie's op.

Ga naar http://tinypic.com/

klik op bladeren dan ga je automatische naar de foto's die op je computer staan, klik met de linkerkant muis op de foto, die jij aan ons wil showen, klik op nu uploaden, deze foto word nu geupload als die klaar is verschijnt er aan allemaal regels.

Je moet dan deze regel nemen, IMG-code voor forums & berichtenforums ga er met je muis op staan, en klik met de linkerkant dan word deze regel zwart met witte letters, klik dan met de rechtermuisknop erop dan gaat er een balkje open klik op kopieren, ga naar het forum opent een topic en plaats het kanon van je hier op het forum :mrgreen: 8) :kewl::kewl::kewl::kewl::kewl:

Dit is echt het meest simple die er is

PS. ik zou het even uit printen als ik jou was, dan hoef je niet iedere x terug te kijken hoe het nou ook alweer zat :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden