Ga naar inhoud

project clean passat


birdy power

Aanbevolen berichten

hallo allemaal,

 

Ik dacht het moet nu ook maar eens. Heb de passat nu al weer een tijdje en ben na de eerste indoor meeting te hebben gehad aan de slag gegaan.

De passat word zo clean mogenlijk. Na eerst een andere gril en andere achterlichten en veren gaan we weer een stapje verder. Er zit nu een FK schroeset onder om hem lekker laag te houden, De zwarte velgen gaan er onder weg en dr komen 19 inch BBS Le mans velgen onder,daar moet ik nog ff op wachten tot ze binnen zijn. De achterdemper is ook vervangen voor een orginele zodat er geen uitlaten meer te zien zijn. Verder gaat hij over 2 weken naar de autospuiter om de lage delen te laten spuiten (alles wat nu nog kunstofzwart is). Ik heb alleen nog een foto van racing expo maar de rest volgt :D

 

Grt bart

 

expo2009.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
dat is dus een mod die ik ook nog wel wil!! goed gedaan man! gewoon met een penseeltje en remklauwenverf aan de gang geweest?

 

Hee,

Nee geen penseel wel remklauwverf. heb ze eraf gehaald en schoongemaakt daarna ontvet. Afgeplakt en in de primer toen 2 x in de kleur en weer gemonteerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden