Ga naar inhoud
  • 0

stoelverwarimg??? inbouwen hoe???


VWpassat2.0tdi

Vraag

hoi allemaal,,

 

ik ben van plan om mijn volkswagen 3C stoelverwarimg in te zetten.

 

maaar hoe doe ik dat

en waar kan ik het beste bestellen de onderdelen.

 

want mijne heeft comfort stoelen .

 

maar in de vakantie denk ik er ook aan om het leer te gaan maken maar dat later:D

 

dus kan iemand mij helpen

 

alvast bedankt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
ik ben van plan om mijn volkswagen 3C stoelverwarimg in te zetten....

 

.....maar in de vakantie denk ik er ook aan om het leer te gaan maken maar dat later:D

Waarom haal je dan niet gewoon een ander compleet lederen interieur met stoelverwarming? Op ebay.de worden ze bij bosjes aangeboden, gewoon een goede uitzoeken, bieden, ophalen en inbouwen.

 

http://shop.ebay.de/?_from=R40&_trksid= ... Categories

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ik ben ook (nog steeds) met een ander interieur bezig.

 

Heb in de sportline/highline interieur ook de zonwering zitten, maar heb de clips in de portieren er niet bij, kun je deze zo monteren?

 

Ik heb op dit moment nog de sunnyboys die ik spoedig verwijder en dan folie neem.

 

Vind ik toch sjieker staan dan de SB's. Tevens belemmeren ze het zicht van binnenuit naar buiten toch echt wel, dat is voor passagiers achterin niet echt heel fijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Geen geld voor een memory set!

Je moet wel aardig wat doen voor de inbouw.

Je clima unit moet je vervangen voor een met die wieltjes voor de stoelen er bij.

Dat nog wat draden er naar toe, voeding trekken vanaf je zekering kast en je can bedrading aansluiten voor de memory functie.

Hiervoor moet je beide dorpel bekledingen demonteren en de vloerbedekking moet een heel eind los.

Bij kufatec.de hebben ze evt draadbomen hiervoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

De clips van de zonnewering bovenaan de portieren zitten met boutjes vast. Gatje boren en schroefdraad in tappen. Niks moeilijk aan, alleen een beetje uitkijken dat ze op de juiste plaats komen...

 

En inderdaad, je hebt zowat de helft betaald van hetgeen wat ik betaald heb...

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden