Ga naar inhoud

Laurenshps

Members+
  • Aantal items

    31
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over Laurenshps

  • Verjaardag 08-10-1983

Profile Information

  • Plaats
    Zutphen
  • Naam
    Laurens

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

Laurenshps's Achievements

2

Community reputatie

  1. Heb ik ook 2x gehad, laats, toen was het de rechter ventilator die niet meer mee deed. En 2 jaar gelden ook, maar toen moest het systeem worden gevuld, (bij stilstaan hoorde je het gas dan ook stromen en werd het veel warmer). Via het wel bekende verborgen menu onder 10.0 en 10.1 kun je de uitblaastemperatuur en druk vinden. Bij een defecte ventilator wordt de druk vrij hoog.
  2. Was de passat niet eens de winnaar bij de ANWB afstands test, waarbij de testrijder bij Lyon al lege tank aangaf maar Marseille nog haalde ? Ik zal eens Googlen op dat artikel....
  3. Kettingspanner nokken as lek. Olie wordt heet, dus dunner en die lekt weg.
  4. tik fout 194000 ingetikt ipv 164000 ? Kan maar zo gebeuren... Check je datum van je banden e.d, misschien geeft dat uitsluitsel.
  5. Soms lost ie bij mij ook niet. Koppeling oplaten komen opieuw in de 1e versnelling zetten en dan kan ik wel weg..
  6. Heren dit is mijn auto... Niet die van Sander... Ik heb een v20 1.8 uit 1998
  7. De aircopomp wordt geactiveerd met een magneetkoppeling. Je gaf aan dat die magneetkoppeling op de poelie iets rammelde. Misschien trekt de magneet onvoldoende aan of de de ruimte is te groot geworden. Misschien dat je dynamo net iets meer stroom opwekt waardoor de magneetkoppeling wel werkt bij hogere toeren... Misschien is het lager in de magneetkoppeling versleten en staat de koppeling wat scheef, bij hogere toeren centreert ie wat meer en pakt ie op...
  8. Stekker wel goed op de luchtmassameter.? Heb ik ook eens gehad na een airco service beurt.
  9. Ik heb tot vorige maand ruim 4000 km met een gebroken voor veer gereden. Dacht dat het een draagarm was die knarste en rammelde, maar bleek gebroken veer. ????
  10. Wat ik weet is dat; Teflon slaat pas vast en de deeltjes zetten uit bij plus 200 graden, dat lijkt dus niet te kunnen. Dat is tevens het punt dat olie vlambaar wordt. Ik hoop deze temperaturen niet bereiken. http://www.motoplus.nl/nieuws/doping-voor-motorolie/ Geeft leuke info
  11. Alle auto's heb ik het in gedaan. Vw. Polo 1991 gti 1.3 van 102k tot 180k Vw. golf 3 cabrio 1.8 bij 230k nu 265k Vw. Passat 1.8 bij 168k nu 293 Mijn vader idem en rijdt de tonnetjes ook rond. Het lijkt iig geen kwaad te kunnen.
  12. Bij mij branden het ABS lampje samen met het airbag lampje altijd wat langer dan de rest. Mogelijk is dat dus normaal.
  13. Ik zou toch als eerste deken aan de sensors bij de wielen. Deze gaan nog wel eens los tijdens werkzaamheden. Deze zijn vrij makkelijk weer terug te plaatsen. Het kan zijn dat één sensor net wat los zit. De sensors worden door de computer soms voor meer meet doeleinden gebruikt. Mogelijk daardoor de gas installatie storing. Mogelijk kan een ander forum lid omschrijven hoe en waar ze horen te zitten.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden