Ga naar inhoud

Vdub

Administrators
  • Aantal items

    28144
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    105

Vdub won de laatste dag op mei 29

Vdub had de meest gelikete inhoud!

Over Vdub

  • Verjaardag 11-08-1980

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.carcleaningshop.nl

Profile Information

  • Geslacht
    Man
  • Plaats
    Vorden
  • Naam
    Matthijs

Overige

  • Vagcom
    Org. VCDS, VCPro, ODIS+VAS6154
  • Auto
    Passat B8 2.0TDI DSG6

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

Vdub's Achievements

3,4k

Community reputatie

29

Community Answers

  1. Vdub

    Motor hapert

    Als je het zelf kon oplossen was je waarschijnlijk niet naar je garage en de dealer gegaan, tevens had je dan waarschijnlijk geweten wat ik bedoelde met mijn antwoord. Er werd in jouw vraagstelling gevraagd of iemand een idee had, dat hebben er inmiddels meerdere gedaan. Je bent overigens voor diagnose altijd welkom, het mooiste zou natuurlijk zijn dat je het probleem kan opwekken, dan is er met de laptop misschien makkelijker wat te zien. Meestal als een auto uitvalt is er wel wat uit te lezen. Denk dat ik redelijk in de goede richting zit met mijn idee..
  2. veren van de drukgroep gebroken, veren in de koppelingsplaat gebroken etc etc..
  3. Vdub

    Motor hapert

    ik denk de druksensor/drukregelklep op de commonrailleiding
  4. ga er maar vanuit dat het uit de bak komt, ik heb koppelingssets nog nooit horen gieren. Je zou eens de bakolie kunnen verversen, kijken of het geluid veranderd(en of de olie metaalzweem heeft.)
  5. koppeling ingetrapt/Neutraal geen geluid?
  6. Vdub

    3.2 naar 3.6 bws

    alles is te doen natuurlijk, maar zou je het geld uit willen geven voor die paar pk's?
  7. https://www.autoweek.nl/autonieuws/artikel/50-jaar-volkswagen-passat-begint-nu-het-laatste-hoofdstuk/
  8. Vdub

    Gas To Liquid Diesel

    Neste My Renewable Diesel
  9. Vdub

    Vacuum lek?

    je moet eigenlijk even met een vacuümpompje met meter de leidingen nagaan vanaf de vacuümpomp, je moet eigenlijk wel 0,8B vacuüm hebben. Heb je goed vacuüm bij de pomp, dan ga je een stukje verder, N75 kan ook slechter gaan werken, al zal dat slechter remmen niet verklaren, ik denk dus eerder verlies van vacuüm.
  10. Vdub

    Gas To Liquid Diesel

    Bij de Amarok gaat het zometeen als volgt: Motor heeft nu ca 1500km gereden in januari vervangen ivm olie en koelvloeistofprobleem. DPF is leeg en er is ook niks aan de motor meer van de EGR (en JD Software). 1e test, gewone diesel 2e test gewone diesel met racedpf 3e test tank HVO100 4e test tank HVO100 met racedpf.
  11. Vdub

    Gas To Liquid Diesel

    zoals je kan lezen ga ik dat bij de Amarok even doen
  12. Vdub

    Gas To Liquid Diesel

    ja 3000 per cm3 zoals er gemeten moet worden. Met DPF, EGR is volledig uit de software uitgesloopt bij mijn ECU, echt helemaal weg foetsie.. Amarok laat ik denk ik deze week even weten als de tijd/planning meewerkt. Klopt, ik heb er tot nu toe 2 gehad, beide in eerste instantie afgekeurd, de 1e na wat testen met softwareversies en egr-plaatje had die 800.000 deeltjes. De 2e Polo kwam er helaas niet door, 1.600.000 tot 2.600.000 deeltjes afhankelijk van softwareversie met egr-afgedopt (met nieuwe injectoren)
  13. Ik heb een HEX-net kabel en kan je daar wel mee helpen.
  14. Vdub

    Gas To Liquid Diesel

    het zou wel verschil maken, sommigen zeggen 200.000 deeltjes maar dat lijkt me wat veel. Mijn Passat reed op het moment van de APK deze week op HVO100, had 3.000 deeltjes. Ik wil dat dus bij de Amarok even gaan testen.
  15. volgens mij gaat er 1 slang naar het DPF, de andere gaat naar de EGR, je kan ook even een stekker eraf trekken en kijken welk naam er bij de fout staat
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden