Ga naar inhoud

Vdub

Administrators
  • Aantal items

    28272
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    122

Vdub won de laatste dag op april 15

Vdub had de meest gelikete inhoud!

Over Vdub

  • Verjaardag 11-08-1980

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.carcleaningshop.nl

Profile Information

  • Geslacht
    Man
  • Plaats
    Vorden
  • Naam
    Matthijs

Overige

  • Vagcom
    Org. VCDS, VCPro, ODIS+VAS6154
  • Auto
    Passat B8 2.0TDI DSG6

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

Vdub's Achievements

3,4k

Community reputatie

29

Community Answers

  1. ik zou em gewoon even vullen/rijden/doorspoelen met (demi)water, het gaat van de week toch niet meer vriezen
  2. dat van de LMM kan je testen door de stekker eraf te halen, dan gaat ie op 50% draaien/noodloop. Zit de LMM er goed om in qua richting? Hij haalt idd de geleverde druk niet zo te zien, je ketting is met -7 aardig richting de vervangingstermijn. Tevens ziet die ECU er erg slecht uit, zou me niks verbazen dat er toch water in is gekomen.
  3. kettingrek kun je wel zien in meetwaardenblok 093, die mogen niet meer dan -8 zijn al vraag ik me af, tot deze waarde heb je sowiezo geen problemen muv evt ratelen van de ketting. Als de nok van de HDpomp zo ver weg staat van de ijk-waarde dan is er wel iets verdraaid.. Dat heb je niet helemaal goed, de 5V lijn is dezelfde lijn/kabelstreng, dat is bij veel sensoren zo, het kan WEL zijn dat een andere sensor de 5V lijn naar beneden trekt, alleen krijg je dan eigenlijk altijd de melding dat er iets met de 5V lijn is. Dus net als met de massa, heeft dat een knooppunt waar meer massadraden bijeen komen. Overigens zoals je zelf al uitleest is er ca 8 bar, wat 50 moet zijn, de G247 koppelt dus terug wat ie hoort te doen, bij te weinig of teveel afwijking een signaal geven. Heb je overigens wel even gekeken toen je de HD pomp wisselde hoe de rolstoter eruit zag en de nok op de nokkenas?
  4. dan dus even de brakeboost aanleren
  5. Vdub

    foutcode 17925

    Hoofd/brandstofpomprelais is vaak dezelfde idd
  6. is de vacuumleiding met de druksensor ook vervangen en opnieuw aangeleerd? Of evt eerst alleen de booster even opnieuw aanleren?
  7. Dat is jammer, er staat dat de sensor een onjuist signaal meet, niet dat ie stuk is.. hoor je je tankpomp wel lopen?
  8. de 1.6TDI is eigenlijk ook gewoon een K..motor.. heb er nu ook een staan met tuning(niet van JD/mij), vorig jaar ander DPF geplaatst, 5000km oud, nu een jaar later ook stuk... Overigens zag ik nu ook weer dat deze auto vreemd start, bij mn eigen kun je drukken wat je wil op de startknop, hij start als die zelf vind dat het er tijd voor is, die 1.6TDI begint meteen met starten/ronddraaien als je de knop bekijkt, wat vrijwel altijd resulteert in een motor die slecht aanslaat/vaak rond moet draaien.
  9. 654BK is dus ook passend aangezien het de opvolger is
  10. Vdub

    koppeling

    En? Probleem al verdwenen/opgelost?
  11. soms is het een tijdelijk probleem en is het ineens weer weg.
  12. Hij doet het er gewoon om hoor, boekt een hotelletje of een camping als ie hier komt sleutelen.. alles om maar niet op zn echte werk te zijn
  13. Vdub

    Lambdasonde BZB

    heb je ook de inlaat schoon gemaakt, bijv door Walnutblasting?
  14. Vdub

    koppeling

    Heb je ook natte bakken dan?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden