Alle activiteit
Deze stream update zichzelf
- Gisteren
-
dat is de nokkenas versteller. is het niet : 8 - 03L 109 096 B Huis 7 - 03L 906 455 C Regelklep is dat alles? durf ik dan deze te bestellen: https://www.autodoc.nl/topran/24503701 https://www.autodoc.nl/vaico/16630631 Kost 200 euro Of toch origineel voor ruim het dubbele....
-
03L 109 088 volgens mij
-
Ik wil hem graag vervangen maar als ik de dealer vraag voor de onderdelen krijg ik deze reactie: Bedankt voor de aanvraag! De kosten van de nokkenasversteller behuizing + regelklep bedragen €474,28 incl. BTW. \ NB de meegestuurde afbeeldingen wijken wel af van het nu te leveren deel. Wat is precies de modificatie waar u naar op zoek bent? heeft er iemand de onderdeel nummers? En is die echt zo duur?
-
helgamay werd lid van de community
- Afgelopen week
-
Aart47 werd lid van de community
-
Zeker niet Oele, de auto is perfect nu. Net een beetje meer pit en meer rijplezier 😀
-
Daar zal jij vast geen spijt van hebben!
-
Vandaag bij VAG geweest. Was het wachten waard, zeer netjes allemaal daar. Uiteindelijk getuned 421 NM. Zeer blij mee.
-
Volgens mij is dat inderdaad wat de 1.4 gelopen heeft. Ik heb wel klanten die vrijwel alleen electrisch rijden ermee.
-
Diver startte met het volgen van Forum slecht bereikbaar
-
Had het al gemerkt.
-
Hallo allemaal. Door een aanval op de server waar het forum op draait was het forum niet meer bereikbaar de afgelopen dagen. Helaas is het nog niet helemaal opgelost en mogelijk gaan we nog meer hinder ondervinden. Er blijft nog steeds spam mail binnen komen en achter de schermen zijn ze bezig dit op te lossen.
-
Berry99 werd lid van de community
- Eerdere
-
Deze vraag heb ik inmiddels doorgestuurd naar Volkswagen inclusief vele foto's en documentatie. Ze reageren redelijk vlot en blijven informatie opvragen, maar de reactie is er wel een van de categorie afschuiven... het ligt aan het merk USB-C stick ☹️. Een onzin reactie. Wij hebben een reactie ontvangen van onze Technische afdeling. Graag willen zij van u weten wat voor "USB-C Sticks" u gebruikt wanneer u de "Offline Map Update" uitvoert. Kunt u ons voorzien van een foto van de "2 USB-C Sticks" dat u gebruikt. En probeer opnieuw te testen met een andere "USB-C Stick". Wij adviseren u om met een "Sandisk-stick" de download opnieuw uit te voeren. Indien dit niet is gelukt, gelieve ons nieuwe foto's op te sturen waarbij u met een "Sandisk-stick" heeft gebruikt. Zodat wij met deze nieuwe informatie het opnieuw kunnen voortleggen naar onze collega's intern. Wij wachten met geduld op uw reactie. Mocht u nog verdere vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Wij helpen u graag verder.
-
Denk dat het dat was Peter. Ik had dat al eens gedaan, maar nu ook daarna de standkachel op de unit direct aangezet. Nu zie ik links op het scherm verwarmen staan als ik het menu oproep, daar stond ventileren altijd. Bedankt voor het meedenken beiden.
-
st@mmy startte met het volgen van IDE15723 Distance with combustion engine (GTE)
-
Hoi Allen, Ik rij sinds 2 jaar GTE en veel alleen elektrisch. Inmiddels nu zo's 90k op de klok waarvan zelf zo'n 50k. Zoals wel meer GTE rijders heb ik ook de vraag hieveel de ICE nu werkelijk heeft gelopen t.o.v. de E-motor. In VCDS zag ik de code IDE15723 hierin geeft VCDS aan dat deze ICE 17.649,6km gedlopen heeft. Bedoelen ze hiermee de totale alfstand vanaf fabriek? of sinds laatse beurt ofzo? Ik kan me bijna niet voorstellen dat de brandstof motor nog maar 17k gelopen heeft. Weet iemand hoe dt zit? Gr. Stammy
-
Sderooy werd lid van de community
-
Ja ook al geprobeerd. Maar volgens mij is dat van toepassing op instellen van de timer. Maar er staat niets in het boekje over het omzetten van het signaal van de ab. Dus ik zal nog eens een keer dat proberen op de clima.
-
PJBR10 wijzigde zijn profielfoto
-
Op het clima paneel op "menu" drukken en dan op het scherm op het icoon van de standkachel drukken, daar dan instellen op verwarmen ipv ventileren ?
-
Goede ervaringen met VAG Techniek hier in huis. Wij hebben voor de CC 2.0 van mijn zoon de tuning door hun laten verzorgen. Omdat het een combideal was met DSG tuning hebben we mijn DSG in de CC 1.8 laten tunen.Twee auto´s op 1 deal dus. Inmiddels al wat jaartjes geleden maar we zijn er beiden nog steeds erg blij mee.
-
Helaas werkt ook dat niet. Ik zie er ook niets iets over in het boekje van de auto. Maar ik zal er nog eens beter naar zoeken nogmaals.
-
Ludwig werd lid van de community
-
Ook enig idee hoe lang de knoppen in te drukken? Want led blijft groen.
-
Erwin1960 werd lid van de community
-
Webasto standkachel afstandsbediening signaal omzetten van ventileren naar verwarmen
martijn v o reageerde op oele's topic in Algemeen
ja twee knoppen tegelijk indrukken en daarna binnen 2 seconden nog een keer beide tegelijk indrukken. Ledje groen is ventileren ledje rood is verwarmen. -
Ja dat is me ook weer niet helemaal duidelijk maar lijkt van wel. Wat ik i.i.g. (als leek) zou controleren: - Lucht toevoer controleren dus alle toevoer vanaf luchtfilter tot gasklep. (filter uiteraard controleren) kijken of je geen lek hebt, dan de luchtmassameter bekijken of die niet vuil is en liefts rienigen met spuitbusje luchtmassa meter reiniger, kijken of je gasklep niet sterk vervuild is. Dat is vrij simpel te doen (hoewel afhankelijk van welke motor misschien) Als dat het niet is zal brandstof toevoer / inspuiting volgende stap zijn om te controler denk ik. Kan eventueel ook probleem met 1 of meerdere bobines zijn..
-
Diver startte met het volgen van Webasto standkachel afstandsbediening signaal omzetten van ventileren naar verwarmen
-
Ik heb pas recent afstandbediening voor de standkachel nageleverd gekregen en aangemeld. Alleen als ik nu de standkachel via ab activeer, gaat ie ventileren. Ik weet dat je dat via de 2 knoppen op de ab om kan zetten naar verwarmen, maar kan niet meer vinden waar ik dat gelezen heb. Iemand een idee?
-
Ik gebruik al een tijdje de obdeleven dongle maar vind het een beetje onhandig omdat de wat oudere versie die ik heb niet met iPhone werkt en ik dus steeds met een Android tablet incl. internet verbinding via iPhone moet werken. Heb een goedkope scanner op Temu gekocht maar die werkt uiteraard weer niet, dus na wat verder zoeken ben ik bij de Konnwei KW350 uitgekomen om te gaan bestellen. Lees eigenlijk alleen maar goede reviews dus het proberen waard. Misschien anderen hier met ervaring? Ik heb al een acculader van Konnwei en ben daar ook prima tevreden over. Anyway wat meer info: https://konnwei.com/product/425.html €35 op Aliexpress: https://nl.aliexpress.com/item/1005008995564749.html https://www.temu.com/nl-en/for-vw-for--for--seat-series--12v-obdii-car-fault-detector-full-function-vehicle-fault--instrument-auto-scan-tools-code-reader-g-601099523639584.html
-
Afspraak staat inmiddels voor volgende week in Nuenen. Wat er exact aan NM uit zal komen zie ik vanzelf wel. Vind het leuk om een keer met een auto gedaan te hebben. Zal resultaat posten als ik geweest ben.
-
Van VAGtechniek weet ik dat opgegeven vermogens conservatief zijn. Als je op hun website kijkt, zie je een stage 1+ uitdraai met 422Nm en 282pk. Omdat je het hebt over een uitdraai erbij, concludeer ik dat je voor stage 1+ gaat. Maar wat Mathijs al aangeeft, de combinatie componenten op je auto en de staat ervan bepalen het eindresultaat.
