oele Geplaatst 24 oktober, 2025 Geplaatst 24 oktober, 2025 Ik heb pas recent afstandbediening voor de standkachel nageleverd gekregen en aangemeld. Alleen als ik nu de standkachel via ab activeer, gaat ie ventileren. Ik weet dat je dat via de 2 knoppen op de ab om kan zetten naar verwarmen, maar kan niet meer vinden waar ik dat gelezen heb. Iemand een idee?
martijn v o Geplaatst 25 oktober, 2025 Geplaatst 25 oktober, 2025 ja twee knoppen tegelijk indrukken en daarna binnen 2 seconden nog een keer beide tegelijk indrukken. Ledje groen is ventileren ledje rood is verwarmen.
oele Geplaatst 25 oktober, 2025 Auteur Geplaatst 25 oktober, 2025 Ook enig idee hoe lang de knoppen in te drukken? Want led blijft groen.
oele Geplaatst 25 oktober, 2025 Auteur Geplaatst 25 oktober, 2025 Helaas werkt ook dat niet. Ik zie er ook niets iets over in het boekje van de auto. Maar ik zal er nog eens beter naar zoeken nogmaals.
wulfke Geplaatst 26 oktober, 2025 Geplaatst 26 oktober, 2025 Op het clima paneel op "menu" drukken en dan op het scherm op het icoon van de standkachel drukken, daar dan instellen op verwarmen ipv ventileren ?
oele Geplaatst 26 oktober, 2025 Auteur Geplaatst 26 oktober, 2025 Ja ook al geprobeerd. Maar volgens mij is dat van toepassing op instellen van de timer. Maar er staat niets in het boekje over het omzetten van het signaal van de ab. Dus ik zal nog eens een keer dat proberen op de clima.
oele Geplaatst 28 oktober, 2025 Auteur Geplaatst 28 oktober, 2025 On 26-10-2025 at 10:50, wulfke said: Op het clima paneel op "menu" drukken en dan op het scherm op het icoon van de standkachel drukken, daar dan instellen op verwarmen ipv ventileren ? Denk dat het dat was Peter. Ik had dat al eens gedaan, maar nu ook daarna de standkachel op de unit direct aangezet. Nu zie ik links op het scherm verwarmen staan als ik het menu oproep, daar stond ventileren altijd. Bedankt voor het meedenken beiden. 1
Aanbevolen berichten