Ga naar inhoud
  • 0

3C Kleine mod interieurverlichting vóór.


bm-er

Vraag

Voor de tweakers onder ons:

( :mrgreen: Origineel gejat van het Motortalk forum. :mrgreen: )

Aanpassen van de interieurverlichting voorin.

 

Men neme:

img4629smoc1.jpg

img4628smkf5.jpg

 

Men haalt het alsvolgt uit elkaar:

img4630smuk4.jpg

img4631smdq9.jpg

 

Hier de benodigde onderdelen:

img4632smlt1.jpg

 

En dit is het eindresultaat:

img4633smwt1.jpg

 

Netto resultaat: 1 lampje extra.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Oja ik zie het buislampje zitten. Geeft een boel extra licht zeker....

Zal bij mij wel aan mijn leeftijd en de kwaliteit van de ogen liggen, soms denk ik weleens dat er wat fellere interieur verlichting in mijn 3BG had mogen zitten. Moet altijd eff wennen voor ik wat kan zien in het donker :roll:

 

veel plezier ervan, groet Ruud

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Even voor de goede orde, ik heb alleen het verhaal 'gejat' van het motortalk forum met de gedachte dat er hier zo veel VW-modders rondlopen dat er misschien wel interesse in zou zijn. Zelf heb ik de mod niet doorgevoerd.

 

Alleen het binnenwerk ziet er uit alsof er een schuifdak in zit, de afdekklepjes zijn allemaal zonder uitsparing voor de ronde schakelaar. Ik vermoed dat er van het kunststof binnenwerk maar één versie wordt gemaakt die altijd geplaatst wordt, met of zonder schuifdakschakelaar en dan voorzien van het juiste afdekklepje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Alleen het binnenwerk ziet er uit alsof er een schuifdak in zit, de afdekklepjes zijn allemaal zonder uitsparing voor de ronde schakelaar. Ik vermoed dat er van het kunststof binnenwerk maar één versie wordt gemaakt die altijd geplaatst wordt, met of zonder schuifdakschakelaar en dan voorzien van het juiste afdekklepje.

 

Dat klopt!

 

Bij mij zit er al standaard zo'n lampje tussen. Waarschijnlijk is dat vanaf comfortline?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb (origineel) een trendline van 2006, lampje zit er gewoon in...

 

En op Ebay zijn de binnenverlichtingen van Passat veel te duur verkocht. Dan kan je hem evengoed bij de dealer halen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Zo, eindelijk heb ik de goede onderdelen, dankzij Guy, voor deze mod.

LED there be light. (ja de d klopt)

Helaas stond er op het benodigde zilveren plaatje geen nummer voor de geinteresseerden.

En in @ka staan er wel 6 verschillende nummers voor het plaatje met (of zonder, dat zie je nou net niet) de lampuitsparing.

Daar wordt je ook niet wijzer van.

Nu ga ik nog de OEM verlichte binnenverlichting schakelaars met de ambient verlichting die ik nu extra heb proberen achter inbouwen. Is toch lastiger dan ik dacht, de knoppen passen niet lekker.

Dat idee heb ik niet zelf verzonnen, maar een zekere knutsel Belg hierboven heeft de eer daarvoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden