Ga naar inhoud

Passat 3c? Ervaring DSG 2.0TDI


Dimitri-Turbo

Aanbevolen berichten

Beste leden, ik ben zo op zondagmorgen een beetje aan het rondsurfen op het net naar een 3C.. Niet dat ik die moet hebben maar ik weet niet of mijn volgende auto een Passat of een Touareg zal zijn in de toekomst.

Een nadeel van een Toareg zijn zijn torenhoge vaste lasten.... maar de caravan kan ie met gemak trekken.

 

Nu heb ik een dikke passat 3C gevonden bij een merkdealer en een super nette uitvoering al zeg ik zelf.

Maar hoe bevalt qua prestaties ed. zo'n auto eigelijk vergeleken met mijn huidige V6 tdi 4motion.

Het vermogen zal denk ik niet zo'n probleem zijn ik heb nu 150pk (4motion) en de 3c 143pk :o

 

Het gaat hier om een Passat 3C van 2007 een 2.0TDI DSG sportline (103kw)...

-Hoe rijden de automaten van een 3C? 'Schokken' die minder met overschakelen?

-Zal deze auto lekker rijden met een 1600kg caravan er achter?

-welke velgen zijn dit? Het is 18inch.... ik had ze al eerder in het echt gespot bij mij op het werk!

-wat is het werkelijk verbruik van een 2.0TDI 103kw?

post-2437-1423823052,3884_thumb.jpg

post-2437-1423823052,4353_thumb.jpg

post-2437-1423823052,4978_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook ongeveer zo'n auto.

2.0TDI, 140pk, DSG, highline, dynamic en executiv pakket. :D

het is een fantastische auto, voldoende trekkracht ook met caravan. en fijn stoelen.

de DSG is een fanastische versnellingsbak die erg soepel overschakelt, het enige nadeel is dat hij erg lang moet denken bij het naderen van een kruising als je weer optrekt. :roll:

Als ik die paarse zo zie is het wel jammer dat VW een aantal kleuren uit het pakket heeft gehaald. :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Paars???? Blue Graphit!

Prachtige kleur. Had ik ook op de 3BG

 

Is een mooie auto hoor Dmitri! Echt supercompleet!

 

Ps. van Mossel kwam mijn vorige Passie ook vandaan. Op wat kleine dingen na altijd uitstekend geholpen bij deze zaak. Zien mij denk ik wel minder graag terug...

Link naar reactie
Delen op andere sites

-welke velgen zijn dit? Het is 18inch.... ik had ze al eerder in het echt gespot bij mij op het werk!

 

Dit zijn helios velgen van de pheaton dacht ik en zijn normaal ook in 19", zeer mooie velgen vind ik persoonlijk.. voor de rest mooie variant en superkleur..

:wink:

 

Ik verschiet me trouwens nog altijd een ongeluk als ik zie hoe duur nieuwe en 2dehandswagens zijn in nederland :shock:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Dimitri,

 

Je zoekt natuurlijk een trouwauto :P

 

Mijn volgende auto komt denk ik wel uit Duitsland, maar dat is helaas nog lang niet aan de orde. Hier een mooi voorbeeld, een jaar jonger, minder kilometers, Highline èn 170pk. Bijna te mooi om waar te zijn: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1

Link naar reactie
Delen op andere sites

die auto is een super auto hoor.. het enige is idd het kunnen kraken van de deurrubbers ofzo.. maar maak een proefrit en je zult het vanzelf horen.. ow en.. die auto is met SUPER VEEL ZORG samengesteld door Jos.. er zijn weinig dingen die je zou missen aan die auto.. het schakelen gaat super, ik heb nl al eens met die auto gereden.. alleen vind ik persoonlijk dat de bak beter past bij een benzinemotor omdat je daar wat meer toeren kan draaien..

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden