Ga naar inhoud

  • 0

Verlichting ventilatie rooster


Kalki

Vraag

Helaas is van het middelste linker-rooster en het rechter rooster de verlichting defect.

De dealer, waar die was voor APK, wilde dat wel repareren, maar de kosten vielen mij iets tegen.

Hij schatte rond de € 1000,00 ...... Hele dashboard moest eruit.

Dit moet toch makkelijker kunnen? Iemand een suggestie?

 

Gr. Kalki

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Antwoorden 56
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters For This Question

Top Posters For This Question

Posted Images

Aanbevolen berichten

  • 0

hen t ook s gehad, was bij een dealer geweest en die vertelde dat je de roosters er niet heel uit krijgt, en voor een nieuw rooster (enkele) betaalde ik 90,00......toen ging er later 1 in het midden rooster stuk en was ik naar een andere dealer geweest en deze heeft het rooster met een of ander speciaal stuk gereedschap wel kunnen loshalen. toen meteen alles vervangen voor minder dan 90,00.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nou, heb een lampje gehaald voor rechts voor, kosten 5.50 euro!! Vroeg of ze me konden vertellen HOE het moest, zou er zo uitgewipt kunnen worden volgens de dealer, nou echt niet dus, ik krijg het niet voor elkaar ondanks de foto's hier. blijft ergens klemmen, kan hem wel links en recht iets bewegen, maar onder en boven blijft hij hangen. Ik laatst weer terug om wat anders op te halen, weer gevraagd of ze me even konden helpen, nee sorry meneer, geen tijd....GRRRR

VW Oostendorp in Ommen, ook niet echt klantgericht....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Omdat bij twee ventialtieroosters de verlchting niet meer werkt (midden rechts en rechts), heb ik nieuwe lampjes gekocht om in te bouwen. In het dit topic staat beschreven hoe de roosters uitgebouwd moeten worden, maar ik krijg het niet voor elkaar. Ik heb het middenrooster met twee platte schroevendraaiers eruit proberen te halen door ze ertussen te zetten en vervolgens aan de onderkant te trekken, maar zonder succes. Misschien ben ik te voorzichtig, wie heeft tips?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik doe het altijd zonder te fohnen....gebruik een groot plat plamuurmes, gaat het prima mee.Voor de lampjes zelf een kleine platte schroevendraaier gebruiken, kan je ze er zo uit wippen.

 

 

Lukt dat met 1 pamuurmes of heb je er dan meerdere nodig en steek je deze dan (eerst) onder en/of boven, midden, links, rechts?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

er zit op bijvoorbeeld het middelste rooster, boven en onder drie punten die zich in het dashboard vastklemmen. Als je met het plamuurmes deze punten 1 voor 1 indrukt en tegelijkertijd voorzichtig iets aan rooster trekt, komt hij er heel gemakkelijk uit. Heb nu het middelste rooster er toevallig uitliggen ivm een kapotte lamel en zal hiervan wat foto's van proberen te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

kan ik in de houders van de lampjes ook een ledje solderen. ditt omdat het geen makkelijke lampjes zijn om te vervanger en dat ze relatief veel kapot gaan?

 

dit heb ik bij mn volvo ook gedaan, volgens de dealer kon t niet, maar ze doen t na een jaar nogsteeds. al is 1 jaar geen referentie...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Vandaag weer een poging ondernomen om het midden rooster eruit te krijgen, maar helaas zoder succes. Het plamuurmes kreeg ik er makkelijk tussen, maar vervolgens geen beweging in het rooster te krijgen, lamel schoot nog los, gelukkig deze wel weer op z'n plek gekregen. :embarassed:

 

Heeft het zin om de audio/clima console los te halen, of kun je vanaf daar niet bij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden