Ga naar inhoud

XENON 6000K setjes incl. verzending voor +/- 40EURO.


Yippo

Aanbevolen berichten

Mensen.

 

Voor degenen die Xenon aan het overwegen zijn heb ik van een ander forum vernomen dat er leuke setjes te bestellen zijn op internet. Zelf heb ik ook een setje besteld. Voor 40 euri is het het proberen waard. Doen ze het niet dan is die 40 euro wel te lijden. Er wordt beweerd op het andere forum dat dit Pilot-gelijke xenons zijn (van zelfde fabriek).

 

Zowel H1, H3 en H7 zijn voor deze prijs te verkrijgen, maar alleen in 6000K

http://www.pc-link.biz/

 

Zodra ik ze heb zal ik jullie op de hoogte houden.

 

Greets Yippo

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 314
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Word er gelijk weer gesproken waar ze gemaakt zijn hoe en wat.. ik ken mensen die er al dik 2 jaar mee rijde en verlichting ALtijd aan, doen het prima..

 

wat is zo'n setje van 150 anders ? allemaal zelfde bras.

je ziet nu xenon setjes van bosch of philips, waneer hebbe die ooit plug and play setjes gemaakt ? nooit.

dus voor die 40 euris is het een perfecte set. !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow :shock::lol:

Nee, het ging me meer om de betrouwbaarheid op financieel vlak. Kwaliteit heb ik geen verstand van, maar de verkoper zit in Hongkong en is voornamelijk via Ebay actief, vandaar dat ik daar even mijn vraagtekens bij had. Je hoort vaak van die louche Ebay-bedrijfjes in Hongkong waar je wel aan betaalt, maar nooit je spullen geleverd krijgt.

Zoals gezegd, de kwaliteit van de lampen zou best in orde kunnen zijn, daarover zegt de prijs idd niet veel. En grote kans dat je hier in NL voor dezelfde lampen van de zelfde fabriek het dubbele of driedubbele betaalt :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi.

 

Ik heb ook zo'n setje besteld 3 keer zelfs alle drie de keren ging het perfect ik heb hem nou bijna een jaar ook dag en nacht lichten aan en hij doet het nog steeds!!!

 

Het duurt 2 á 3 weken voordat je het in huis hebt, dus ik raad het wel aan hoor aan mensen die het willen kopen plus je krijgt er nog 18 maanden garantie op. En ze begrijpen ook Engels dus je hebt een sambal bij (chinees vriend) niet nodig.

 

Groetjes Mus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze ook besteld daar kun je zoals al eerder gezegd is geen bult over vallen en als het bevalt dan nog een setje erbij voor de mistlampen. vraag me alleen af of ik 6000k mooi genoeg vindt. ben namelijk erg gecharmeerd van fel blauw licht (wat dit dus niet is)

 

Als je in het donker met regen op een onverlichte weg rijdt, ga je dat blauwe wel vervloeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo lui.

 

Mijn pakketje is binnen.

Vrijdag 26/9 besteld. Woensdag 8/10 ontvangen.

 

Dat is nog net geen 2 weken (8 werkdagen). Dat is nog netjes als het van de andere kant van de wereld moet komen.

Nu nog uitpluizen wanneer, hoe en door wie ze ingebouwd gaan worden.

 

Keep ya posted

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden