Ga naar inhoud

nieuwe website www.autopoetsers.nl. Wat willen jullie?


tinus

Aanbevolen berichten

Beste medepoetsers/jeukerts,

 

ik ben van plan om een website over autopoetsen op te zetten, en heb www.autopoetsers.nl in bezit.

Mijn idee is om een makkelijk toegankelijke site op te zetten waar niet/onervaren/nieuwe poetsers een hoop (makkelijke) informatie in Mickey Mouse taal kunnen opdoen over autodetailen. Doel is dat zij op een snelle en heldere manier exact die kennis krijgen om een goede start te maken met detailen en antwoord te krijgen op de vragen die elke beginnende poetser heeft (wat heb ik nodig, wat kost dat, hoe moet ik het doen, wat moet ik vooral niet doen, wat is het beste in mijn situatie).

 

Het is nadrukkelijk niet de bedoeling iets commercieels op te zetten, maar puur als hobby. Bedrijven die poetsspullen verkopen en professionele detailers mogen van mij gratis een banner plaatsen.

 

Maar: dit is mijn idee, maar jullie ideeen zijn nog veel belangrijker! Wat zouden jullie met zo'n site willen/adviseren?

Of willen jullie liever een ander soort site?

 

Vertel het me via dit forum of via info@autopoetsers.nl.

 

Thnx,

 

Martijn alias Tinus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Strak plan Tinus/Martijn, ik heb je site al aan mijn favorieten toegevoegd!!

 

Ik sluit me bij bovenstaande opmerkingen aan, gebruikersreviews en how to's lijkt me heel erg belangrijk.

En voor de echte onervaren, visueel ingestelde, poetsers wil een filmpje wel eens helpen.

 

(gelukkig heb ik mijn how-to's en reviews hier vandaan kunnen halen, was een hele uitkomst!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondanks dat de website nog niet in de lucht is vind ik dat je wel wat meer werk in de pagina die er nu staat mag stoppen. Dit trekt alleen maar meer mensen (toekomstige bezoekers) aan. Weinig werk en doet toch een beetje professioneel aan.

 

Positieve feedback ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden