Ga naar inhoud

Mijn passat...


Jouke

Aanbevolen berichten

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Een zwartboek zou best kunnen, alleen dan zou dit in een apart (betalende) leden gedeelte moeten komen en niet in het openbare deel.

Het is niet passend om dit publiekelijk te verkondigen. Daar zijn we ook niet voor. Aangezien we nog geen officiële club zijn, met een KvK inschrijving, hebben we ook nog geen leden sectie.

 

Tot die tijd vind ik het niet kunnen om zomaar ieder bedrijf op een zwarte lijst te zetten.

als je dat zou doen, zou je ook de tegenpartij kans moeten geven om te reageren, want een verhaal heeft altijd 2 kanten.

 

Gr. Johan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed... Ik heb vandaag nog even telefonisch contact gehad met de directeur van de zaak...

 

Hij was inmiddels op de hoogte van het voorval en vond het, na mijn idee, toch best wel vervelend...

Op zich ook een prima kerel... Van hem had ik de auto gekocht en hij had me absoluut goed behandeld.

Hij wilde alles graag goed maken, de auto nogmaals laten nakijken en de auto zelfs wel in Assen afleveren en de Passat ophalen...

Een excuus over het reageren/niet functioneren van de medewerker heb ik overigens niet gehad...

 

Ik heb gezegd dat ik er over na zou denken...

 

Ik heb er over nagedacht en besloten in de Passat verder te rijden...

De verkoop van de velgen kon ik gelukkig nog ongedaan maken! ;)

 

Het verbaasd me nog steeds dat een verkoper het nog kan verprutsen terwijl de deal al helemaal rond is, een prestatie op zich...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden