Ga naar inhoud

Mijn passat...


Jouke

Aanbevolen berichten

haha, geen idee... moet ik Jos (Uffelte) vragen, die heeft dat geregeld.. Zal waarschijnlijk ook wel op de doos van de verlagingsset staan (?) Die heb ik nog wel met de originele onderdelen er in... Zoek 't wel eens even op...

 

Die foto is gemaakt toen zowel de velgen als de verlaging er net een uurtje onder zaten... Volgens mij is de auto inmiddels nog meer gezakt :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Vandaag was dan de dag van de waarheid! Ik kon mijn A6 vanavond ophalen!

Ik naar leeuwarden naar het bedrijf...

 

Ik ging de auto nog even inspecteren en was op zoek naar het knopje om de benzinedeksel los te krijgen... deed de middenarmsteun omhoog en had in eens het hele geval in handen :D

Dus ik vraag de verkoper of hij dat ook kan repareren?

 

Verkoper... In principe verkopen wij de auto's zonder garantie...

 

Dus... Maar hij zou even zien wat hij kon doen...

 

Toen zag ik een busje lak liggen, een busje wat care standaard geeft bij schadeherstel...

 

Dus ik vraag: Weet je ook of de auto schade gehad heeft? Want ik zie een busje lak liggen wat Care normaliter ook weggeeft...

 

Verkoper... Hej wat ga je nu doen? Ga je de auto nou af lopen te zeiken? Vorige keer begon je al over die sigarenrook, nu of de auto schade gehad heeft... Anders laat je hem maar staan!

 

("anders laat je 'm staan" zei hij maandag ook omdat ik een opmerking maakte dat de auto nog steeds naar sigaren rook ondanks dat hij van binnen schoongemaakt was)

 

Dus...

 

Heb ik de auto laten staan... 1000 anderen voor mij zei hij... prima... zo zijn er ook 1000-den auto's voor mij...

 

Ik werd bedankt voor het bezoek!

 

Ordinairiteit ten top...

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden