Ga naar inhoud
  • 0

Trekhaak passat v6 synchro


jeroenb

Vraag

Ik ben in het bezit van een passat v6 synchro en zou hier graag een trekhaak onder willen hebben maar nu ik hier wat gelezen heb blijkt er dus verschil in de trekhaken van de 2wd en 4wd versies te zitten? is er iemand die mischien een foto heeft van de 4wd versie en de 2 wd versies? en weet iemand of de 2 wd versie niet om te bouwen is want de 4 wd versie is amper te vinden

 

jeroen

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

ik kan het me haast niet voorstellen dat er verschil in zit, maar mijn ouders hebben dus een 2 wd versie en ik de 4m versie dus ik zal wel is even gaan meten ik zal het resultaat hier wel posten, maar ik hoopte er stiekem op dat iemand dat al voor mij had gedaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Er zit absoluut wel verschil in de trekhaken.

Kokerbalken zitten niet alleen hoger zoals Menno al zei maar ook anders van vorm.

De pijpen die in de kokerbalken geschoven worden zijn kleiner in doorsnee en vierkant.

Bij een gewone trekhaak zijn de pijpen dacht ik een U-profiel in doorsnee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
komt mischieen ook omdat een syncro 2000 mag trekken

De mijne mag 1800 kg. trekken.

 

 

je hebt gelijk, de mijne ook. was even in de war met de bedrijfsbus: vw tranplofter t4

 

 

aanhangwagen

Maximum te trekken massa:

- ongeremd Klik hier voor informatie 750 kg

- geremd Klik hier voor informatie 1.800 kg

- oplegger geremd Klik hier voor informatie N.v.t.

- autonoom geremd Klik hier voor informatie N.v.t.

- middenas geremd Klik hier voor informatie N.v.t.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

tussen de 3b en bg zit nul komma nul verschil. maar dan wel houden aan de hierboven reacties,

ja kunt zelfs kijken naar zowel sedan als variant. beiden zijn bij de 2 wiel aangedrefen gelijk.

Enkel verschil tuusen de 3b en bg, is de kabelboom die er bijzit, daar moet je wat in omsluiten, stelt niks voor, maar ik heb dat laten doen, ik had daar geen kaas van gehad,

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Het was zo dat je de 2 wd passat 3b, en bg zowel sedan en variant, allen kun gebruiken. Passen allemaal.

Ik kan geen zekerheid geven dat het bij de 4wd ook het geval is ?

Neem aan dat dat passend zal zijn., aangezien de rest toch ook om te zetten is ?

As en dergelijke is na mijn weten zelfde ophanging. Dus zal de gok wel durfen nemen, als je

voor 75/100 euro een trekhaak kan kopen die onder een bg vandaan komt en onder een 3b moet.

Die gok zou ik nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden