Ga naar inhoud

  • 0

Pioneer Av-f900bt en dubbel din frame geplaatst UPDATE pag2


Jerom

Vraag

Heb gisteren mijn nieuwe pioneer F900BT geplaatst :mrgreen:

Was weer een lekker dagje knutselen :) , maar het resutaat is er dan ook.

Heb eerst een nieuw dubbel DIN frame geplaatst en de aansluiting voor de Usb mooi in de armleuning weggewerkt.

Daarna de GPS onvanger op de hoedenplank gemonteerd.

 

Hier nog wat foto's van het geheel.post-3223-1423822859,8995_thumb.jpg

post-3223-1423822859,6339_thumb.jpg

post-3223-1423822859,8058_thumb.jpg

post-3223-1423822860,2432_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Antwoorden 51
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters For This Question

Top Posters For This Question

Posted Images

Aanbevolen berichten

  • 0

Is een hoop werk hé zo,n dubbel din strak inbouwen.

Maar waarom heb je niet onderdeeel nummer 12 3B0 858 757 op het plaatje hier onder besteld samen met "Haltewinkel" 3B1 857 056 A, dan had je die extra steuntjes niet hoeven te maken, Maar het kan natuurlijk ook zoals jij gedaan hebt.

doppel-din.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
@ Eric,

 

Dit heb ik bewust gedaan, omdat je zo een hoop ruimte over houd achter de radio.

 

Het is idd wel wat lastiger om alle kabels er tussen te krijgen met het frame erbij :mrgreen:

 

Die kan je kwijt raken achter de clima :mrgreen:

 

Klopt antonio daar heb ik ze ook zitten :mrgreen: clima als laatste er in dan kun je de draden mooi op de juiste plaats leggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Vette dubbeldin man, nu weet ik ineens ook hoe het er uitziet in een passat, collega van me heeft deze paar weken geleden in zijn A4 geplaatst en moet zeggen, beeld en geluidskwaliteit zijn echt super!!!

Het enige twijfelpunt voor me is echter het feit dat je eenmaal als je dubbeldin hebt je niet meer kan terug gaan naar enkeldin bij passat en natuurlijk de toch wel niet kleine prijs van het toestel...

 

greetz

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb er 1000 euro voor betaald.

Hij is heel gebruiks vriendelijk tenminste dat is mijn mening en ervaring.

Het enige nadeel tot nu toe is de wat trage opstart en de tot vervelens toe herhalende stem :evil: van het nav systeem, maar je kunt hem ook uitzetten en dat heb ik dus ook gedaan :) .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Vette dubbeldin man, nu weet ik ineens ook hoe het er uitziet in een passat, collega van me heeft deze paar weken geleden in zijn A4 geplaatst en moet zeggen, beeld en geluidskwaliteit zijn echt super!!!

Het enige twijfelpunt voor me is echter het feit dat je eenmaal als je dubbeldin hebt je niet meer kan terug gaan naar enkeldin bij passat en natuurlijk de toch wel niet kleine prijs van het toestel...

 

greetz

 

 

Als je eenmaal dubbel-din hebt gehad wil je toch noooooooit meer terug naar enkel-din...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Vette dubbeldin man, nu weet ik ineens ook hoe het er uitziet in een passat, collega van me heeft deze paar weken geleden in zijn A4 geplaatst en moet zeggen, beeld en geluidskwaliteit zijn echt super!!!

Het enige twijfelpunt voor me is echter het feit dat je eenmaal als je dubbeldin hebt je niet meer kan terug gaan naar enkeldin bij passat en natuurlijk de toch wel niet kleine prijs van het toestel...

 

greetz

Je kan wel teruggaan naar enkel din

Je kan de dubbel-din radio eruit halen en een tussenschot bestellen bij de dealer.

Dit plats je in de helft van de grote opening

Dit kan enkel als je het frame ook geplaatst hebt en niet alleen het dekor-stuk

en dan heb je bovenaan een opbergvak en daaronder kan dan een enkel-din radio komen.

 

Greetz

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

hallo,

 

Ik ben het zelfde van plan en ziet er erg netjes uit. persoonlijk beter dan orgineel navi. Alleen heb ik nog het front voor gewoon radio en ook de climacontrol zit boven, nu wil ik dit ook onder hebben en er waarschijnlijk een pioneer scherm, navi in zetten. Zou jij me misschien wat info kunnen geven over de onderdelen die ik nodig heb, en waar ik deze eventueel kan kopen?

 

mvg Jim Wilms

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden