Ga naar inhoud

stuurplaatjes passat 3c


tinus

Aanbevolen berichten

Heb zo'n saai stuur in m'n 3c (wel knopjes erop), en wil deze wat opleuken met van die zilveren plaatjes zoals die van een golf GTI. Ik bedoel dan zo'n zilveren plaatje onderin op het stuur, en wellicht zilveren stukjes bij de knopjes. Wie weet waar je die dingen kan kopen?

 

EUH, SAAI....zzzZZZZzzzZZZZZzzz

 

766968589.jpg

 

YES MISTER, 2 OF THOSE PLEASE....

 

AkinaGhost1206.jpg

 

Heb wel wat duitse sites gevonden voor plaatjes voor 21 euro.

lenkrad_blank.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Je kan ze gewoon bij de dealer halen, even bij het onderdelenmagazijn bestellen. Kost inderdaad iets van 20 euro, ik heb zelf de egaal zilveren versie, en dat toont net even fraaier. Als je nog verder wil tweaken, kan je ook het hendeltje van het dashboardkastje vervangen voor een zilveren versie uit de Eos, die kost ook maar een paar euro.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

remko, geen enkel modeljaar heeft een alu-plaatje (heb zelf modeljaar 2005/2006 gehad en nu 2009). Dit moet je speciaal bestellen, en ik kon alleen een R-line plaatje bestellen.

 

Ik dacht dat vanaf 2005 de sturen niet/nauwelijks zijn veranderd, en zitten in b.v een golf/touran/etc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze net bestel: geborsteld aluminium. Was gewoon op voorraad in D en wordt donderdag geleverd (als het goed is).

Dit is het bestelnummer: 1K0 419 685 M (44U)

Zou je daar een foto van willen maken? Ik ben zeer benieuwd!

Zelf heb ik de egaal zilveren versie, maar ik denk dat geborsteld alu zeer mooi zal staan bij mijn volledige donker alu geborsteld dashbord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, ik ga het van de week zien wat er uit D gaat komen. :D

 

ben ook benieuwd en foto's idd... zit zelf ook al 2 weken op me chromen strips van D&W uit Duitsland te wachten....mail ontvangen dat het verstuurd is maar nooit bij dhl in Nederland aangekomen...wel geld afgeschreven... Erik hoelang heb jij er op moeten wachten? heb D&W al mail gestuurd maar reactie blijft voor alsnog uit......hoop dat ze snel worden geleverd.

 

 

Grt Peter

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze net bestel: geborsteld aluminium. Was gewoon op voorraad in D en wordt donderdag geleverd (als het goed is).

Dit is het bestelnummer: 1K0 419 685 M (44U)

 

Tinus, bedankt voor de tip. :D

Zodra het binnen is zal ik een foto posten.

 

Eric.

 

Eric,

 

Mag ik zo onbeleefd zijn om te vragen wat je er voor hebt moeten betalen? :angel:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden