Ga naar inhoud
  • 0

vag com aanpassing ivm xenon


tassap

Vraag

Beste Forummers, wie o wie kan me helpen om onderstaande in vagcom te wijzigen,

 

D.m.v. Vagcom de canbus op "Xenon" zetten zodat je een hogere constante spanning op de ballasten hebt staan en geen "duty cycle" van 90% die voor de gewone H7 gebruikt wordt.

 

ga woensdag,23 juli, op vakantie en zou mooi zijn voor die tijd het euvel op te lossen.

 

 

alvast bedankt voor de reacties....

 

Peter

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

@ oele....ja maar mis volgens mij een berichtje....bedoel je de lokatie van chaosboy... Jee stuurde een sms dat ie ook iemand wist.

 

tuurlijk kunnen we samen no probleem hoor...maar ik heb maar een 1,9 dus niet te snel dan he.....

 

 

Grtz Peter

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Update, een 3C is een @#%%$#@ auto om xenon in te zetten.

Uiteindelijk na testen van enkele ballasten bleef 1 lamp af en toe uit schakelen. En het speciale setje bleek nog het minst te werken.

Jee, wel bedankt voor je moeite. :thumb: ,wordt vervolgd....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

hmmm das jammer Edwin....ja als die ballasten warm zijn werkt het perfect. mss met de vagcom wijziging dat het wel werkt. Antonio heeft zonder problemen al diverse ingebouwd.... Aan de inzet van Jee ligt het iig niet...vakman en werkt zeer precies.

Ik laat nu de lampen een sec of 30 branden en start daarna de motor en dan blijven ze branden..bij gelijk starten brand er 1 perfect en de ander knipperd en blijft daarna uit.....een raadsel maar het is niet anders.

 

Grtz Peter

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
ehh moet je hem even een PM sturen.... maar denk dat ie even klaar is met xenon en een 3C :bash::idea::idea: ....... denk ik hoor

 

grtz Peet

 

Ja zou je denken, hij bleef anders opvallend rustig, tot 14000 tellen is zijn truck denk ik. :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Anders een relaitje ertussen als hem knijpt voor je vakantie, een relais schakeld wel op 90% duty cycle.

 

Dennis

 

 

pfff ja dat is mij te acrabadraba. is dat kant en klaar te koop.

 

maar hoe zou het komen als ik de boel zonder te starten even laat opwarmen, verlichting aan en daarna start de boel perfect werkt....ook als de motor dan uit gaat en na een uur weer gaat rijden???

 

Grtz Peter

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik laat nu de lampen een sec of 30 branden en start daarna de motor en dan blijven ze branden..Grtz Peter

 

Dat zie ik dus niet zitten.

 

nee snap ik Edwin...maar voor de vakantie kan ik even niet anders en met de reis blijft de boel wel branden en na de vakantie wil ik een oplossing zoeken. zo'n strakke bak en dan een haperende xenon... ben al zo pietlut als het om perfectie gaat maar neem het nu even op de koop toe. blijft in het donker geil vinden als ze aangaan en op gloeien....

 

mensen allemaal nog een fijne tijd, ik ben even t/m 15 aug in het land van de pasta's en ferrari's..

@jee, ik zorg dat er een biertje koud staat als je aankomt.

 

Caio Peter

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

hahaha neem je reserve set maar mee naar Italie...kunnen we daar verder stoeien hahahaha

 

Biertje staat er..nu al trouwens in de koelkast van de caravan..incl flesje rose voor onderweg.

 

10 uur....je laat de 180 pk uitrusten tijdens de rit :mrgreen:

 

Thanks en ga nu pitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden