Ga naar inhoud

even bij Vdub geweest


bjorn

Aanbevolen berichten

Bij mijn golf 4 tdi had ik na het verlagen een abs-storing links voor. Met verlagen had ik de stekkertjes uit het huisje/houdertje getrokken. Zelf weer terug gedrukt. Storing wissen, kwam weer netzo snel terug als dat die gewist was.

 

Shit niet fijn als je op vakantie gaat.

 

Mathijs woond gelukkig kort bij, gisteren avond gebeld, en kon vanmorgen terecht. Thnx Vdub voor de snelle service.

 

Wat bleek nu, ik had de 2 losse draden/stekkertjes niet diep genoeg terug gedrukt. Durfde het zelf niet, bang dat er meer kapot gaat.

 

Probleem opgelost en storing is tot nu toe niet terug gekomen.

 

Meteen aantal waardes bekeken, pomptiming veelste lage waardes. Rond de 23 ipv wat moest rond de 70.

Pompspanning hoort tussen de 3-9 te zijn (optimaal was 5) bij mij slechts 3,4.

Na de vakantie maar even afspraak maken om samen met zijn oom en Mathijs de boel te fixen, en meteen olie wissel te doen...

 

Super bedankt Kerel, en de koffie was zeer lekker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Zutphen - Vorden of Zelhem - Vorden zal weinig uitmaken qua kilometers.

Was jij niet met dat probleem van het carter ontluchtings klepje? Hadden we het vandaag nog even over, dealer en Pon waren al zo lang aan het zoeken geweest etc etc ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mijn golf 4 tdi had ik na het verlagen een abs-storing links voor. Met verlagen had ik de stekkertjes uit het huisje/houdertje getrokken. Zelf weer terug gedrukt. Storing wissen, kwam weer netzo snel terug als dat die gewist was.

 

Shit niet fijn als je op vakantie gaat.

 

Mathijs woond gelukkig kort bij, gisteren avond gebeld, en kon vanmorgen terecht. Thnx Vdub voor de snelle service.

 

Wat bleek nu, ik had de 2 losse draden/stekkertjes niet diep genoeg terug gedrukt. Durfde het zelf niet, bang dat er meer kapot gaat.

 

Probleem opgelost en storing is tot nu toe niet terug gekomen.

 

Meteen aantal waardes bekeken, pomptiming veelste lage waardes. Rond de 23 ipv wat moest rond de 70.

Pompspanning hoort tussen de 3-9 te zijn (optimaal was 5) bij mij slechts 3,4.

Na de vakantie maar even afspraak maken om samen met zijn oom en Mathijs de boel te fixen, en meteen olie wissel te doen...

 

Super bedankt Kerel, en de koffie was zeer lekker.

 

Pomptiming zou (afhankelijk van de brandstoftemp.) wel beter kunnen, de pompspanning kun je beter laten staan, aangezien de auto anders minder presteert., deze staat goed.

 

Jos.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden