Ga naar inhoud

VW BUS


johnp

Aanbevolen berichten

  • 2 weeks later...
Brrr. Nu ben ik een erg groot liefhebber van de T1 (de spijlbus) en ik krijg het koud van dit soort gekken die zo'n mega klassieker verbouwen, nouja meer vern**ken. Echt doodzonde..:sick:

 

Ja, die T1 spijlbus vind ik ook helemaal geweldig. Heb een mooie foto op mijn telefoon van zo'n bus. Gefotografeerd op een oldtimerfestival in Leiden. Ik zal mijn zoon vragen die foto hier op het forum te plaatsen. Ben zelf helaas "digibeet"

Link naar reactie
Delen op andere sites

als het verder een wrak was vind ik het prima dat ze dit er mee doen, maar als ze een restaureerbare hiervoor opofferen vind ik het wel jammer.

 

maar tussen alle modified ellende zit er af en toe best een hele mooie verbouwing. ik zou best willen dat dat in NL ook kon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaaaaa!!! Superrr

 

Ga morgen even bellen over deze:

http://pictures.autotrader.nl/servlet/media?id=16734877

 

Op de foto te zien is de staat nog redelijk goed. Moet even berekenen wat er allemaal gedaan moet worden maar 7500 euro is niet teveel voor een T1

Toch denk ik dat ie, wanneer volledig gerestaureerd, gauw op een 20 a 25.000 euro komt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, onze eerste (bedrijfs)wagen was een T1. Ik heb deze als heel klein jochie nog meegemaakt. Dus zou het wel leuk vinden om er eentje te hebben. Zo ben ik ook nog bezig met een Opel Kadett B coupé. Dat was onze 2e auto. En ook mijn eerste auto, zoek ik nog een restauratieobject van..

 

Moet binnenkort maar een nieuwe loods gaan bijbouwen vrees ik :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zou echt nice zijn Chip 8) Een t1!

 

Inderdaad René! Ben hier al een jaartje of 2 mee bezig, maar het lukt steeds maar niet om een nog redelijk exemplaar te vinden, waar ikzelf veel aan kan doen.

In de meeste gevallen moet er zo gruwelijk veel aan worden gelast en dat moet ik allemaal uitbesteden.

Helaas wordt dan de prijs ook erg hoog..

 

Als ik de kans krijg, koop ik echt een T1! Schitterend gewoon..

 

Overigens heb ik nog een tik, want ik vind die oude auto's zooooo lekker ruiken van binnen. Die lucht van dat oude leer en die stro-vulling in de deuren... heerlijk gewoon :D:D:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden