Ga naar inhoud

  • 0

nieuwe velgen S8 > foto @ pag. 4


Jasper

Vraag

Hallo,

 

Deze maand wil ik mezelf nog een leuk setje 17" cadeau doen. De maat van 17" staat voor mij al vast i.v.m. rugklachten en toch best veel in de auto zitten.

Banden worden gewoon van goed merk, dat heb ik ook al besloten.

 

Had mijn oog al half half op de S8 laten vallen, maar ik twijfel toch nog een beetje:

- nieuwe S8

- nieuwe RS4

- Team Dynamics, model Savage

 

Afgelopen week al ergens wezen kijken waar ze de RS4 en de Team Dynamics hadden.

 

Nu de vraag, welke is het mooist:

 

achter = Team Dynamics

voor = RS4

 

Roept u maar :lol:

 

edit: heeft foto van een S8 op een sedan gevonden, is wel in 18"

post-4510-1423822740,8126_thumb.jpg

post-4510-1423822741,7032_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Antwoorden 71
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters For This Question

Top Posters For This Question

Posted Images

Aanbevolen berichten

  • 0

heb op de eerste pagina nog een foto toegevoegd van een passat met een S8. Deze zijn alleen wel in 18".

Ben beetje bang dat in 17" de S8 hele korte spaakjes krijgt.

 

Phoenix heb ik inderdaad naar gekeken, krijg die op 't moment niet gevonden voor 'n leuk prijsje.

 

Mijn twijfel ligt op 't moment tussen S8 en Team Dynamics.

Blijft lastig... :roll:

 

S8 wordt dan een imitatie, hoeft niet perse slecht te zijn, maar ik heb wel gezien dat er enorm kwaliteitsverschil van lak is, sommige zijn erg mat.

Team Dynamics is ietsje duurder, maar wel geproduceerd in engeland.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Jasper, ik merk echt vrijwel geen verschil in comfort tussen mijn 18 inch zomerwielen en mijn 15 inch winterballonnen.

 

Het comfort wordt in veel grotere mate bepaald door je onderstel dan door de hoogte van je band.

 

Dus ga gewoon lekker voor 18 inchers, dat staat ook veel mooier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Jasper, ik merk echt vrijwel geen verschil in comfort tussen mijn 18 inch zomerwielen en mijn 15 inch winterballonnen.

 

Het comfort wordt in veel grotere mate bepaald door je onderstel dan door de hoogte van je band.

 

Dus ga gewoon lekker voor 18 inchers, dat staat ook veel mooier!

 

ik heb nu nog 205-60-15 banden onder m´n Passat (en een KW 35/35 set). Maar het zal mij toch sterk verbazen als ik qua comfort er niet op ´achteruit´ga als ik binnenkort overstap op 18 inch. Niet dat ik dat mindere comfort erg vind :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden