Ga naar inhoud

Hagelbui rond Arnhem


Jerom

Aanbevolen berichten

Probleem is volgens mij ook de relatief hoge restwaarde ondanks de schade. Er zijn mensen die uitzijn op een koopje en zo'n auto met hagelschade wel zien zitten, omdat hij nog prima functioneert.

Omdat de restwaarde zo hoog ligt, is hij sneller economisch total loss...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 79
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

In Roermond hebben we vanmiddag ook zo'n bui gehad

 

Ik stond net met de neus onder de carport uit, heb daarnet ongeveer 3 heeeele kleine deukjes gevonden. Je ziet het niet echt goed, gelukkig maar...

 

Gelukkig stond die van mij helemaal onder de carport.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mensen wat een ramp. Ik heb de laatste dagen lekker in Portugal gezeten en de hele toestand is een beetje aan mij voorbij gegaan. Ik heb er wel iets over gelezen in de krant (2 dagen oud) maar ja je staat er dan niet zo bij stil. Ik wil even ieder die een beschadigde auto heeft het aller aller beste wensen en hopelijk is alles verzekerd.

 

Ik kan mij wel voorstellen dat een totaallos heel snel om de hoek komt bij zulke schades. Ik denk als je auto ouder is dan een jaar of 7, en je heb een normale uitvoering, dan ben je al de sigaar als er moet worden bij gespoten. Nogmaals veel succes bij de afhandelingen.

 

Probleem is volgens mij ook de relatief hoge restwaarde ondanks de schade.

Dat was met de auto van mijn vrouw ook het probleem en daar waarschuwde de schadehersteller mij ook voor. veel van die schade auto's worden opgekocht en gaan dan naar Oost Europa waar ze voor een paar knaken worden uitgedeukt en opnieuw gespoten (schijt aan de milieu bepalingen waardoor het hier zo duur is).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmiddag laat ik mijn auto achter bij de schadehersteller. Morgen komt de taxateur om de definitive schade op te nemen. Een eerste calculatie kwam al op ca € 3000 - € 4000 euro.

Heb gisteravond nog even de auto met 't handje gewassen zodat ie er weer netjes bijstaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb met enige weemoed mijn Passat bij Care achter gelaten. Heb een mini auto mee gekregen. waar ze ook nog eens een cilinder zijn vergeten.

Een opel crosa 3 pits gasfornuis. Maar t rijdt.

 

Morgen krijg ik het rapport en ga ik beslissen wat ik doe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Anonymous

:shock::shock::arrow::shock::shock:

 

 

even serieus :| komt dat allemaal echt uit de lucht vallen !!!

zooooooooooooooooooo

 

ben blij dat den haag niet zo;n geschiedenis heeft...

veel sterkte voor degenen die ermee te maken hebben gehad

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

met 'terugkrijgen zoals gebracht' zou inderdaad de bedoeling moeten zijn. Brengt een golfbal weg en verwacht een fatsoenlijke auto terug.

 

Maar dit ziet er niet normaal meer uit nee. Kan op de foto niet goed zien wat er nou aan de hand is.

Zitten er nu nog deuken in, of is de lak anders van kleur geworden?

 

Mee teruggaan, niet goed zoals gewenst. Sterkte iig

Link naar reactie
Delen op andere sites

De mijne is ook weer uitgedeukt... Niets meer van te zien.

 

Ze hebben zelfs 2 deukjes uit de deuren gehaald die niet veroorzaakt waren door de hagel... Netjes dus.

 

En ik kreeg als leenauto ook een Opel mee, maar dan wel een Astra 1.7CDTi van maart 2007... Klonk als een traktor, zat beroerd, maar het was maar voor 2 dagen gelukkig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De lichte plek die je ziet daar zit dus water onder...nee echt waar een complete blaas. iets rechts daarvan (niet goed te zien op de foto) is de blanke lak eraf gespat.

De garage doet moeilijk en zegt dat het mij ook had kunnen overkomen tijdens het wassen. Ik heb de expert al ingeschakeld want ik ben het er echt niet mee eens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn auto is gelukkig van de week ook getaxeerd 4150 euro was de schade.

Ben dus blij dat ik de auto goed verzekerd heb.

 

Over 3 weken krijg ik vakantie en dan gaan we (ik en mijn maat "heeft en schade bedrijfje") er samen aan beginnen en rijd ik gelukkig daarna niet meer met een poffertjespan rond.

 

En ik laat natuurlijk gelijk alles meespuiten.

 

Ik hou jullie op de hoogte.

 

Gr Jerry

 

@ Vdub, Ik zou dit echt niet pikken. Je hebt met restylen altijd een risico dat het niet zonder lakschade goed komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jerom,

....................

 

@ Vdub, Ik zou dit echt niet pikken. Je hebt met restylen altijd een risico dat het niet zonder lakschade goed komt.

Het niet niet de wagen van Vdub, hij heeft mazzel gehad, het is de wagen van Hendymen

:D

 

Maar idd, ik zou het echt niet pikken van die gasten, terug ermee, en laat hun het maar oplossen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

het is even geleden maar ik heb eindelijk antwoord gekregen:

ze gaan het niet vergoeden! het herstel bedrijf beweert bij hoog en bij laag dat ik de auto zo heb ingeleverd en dat de schade niet is ontstaan door hun behandeling. Inmiddels ook al een contra expert erop gezet en die kan niet anders concluderen dat de lak blijkbaar los op zat of zo, blijkt dat in 2000 verkeerde lakken zijn gebruikt en uiteraard heb ik dat weer.... Dat deze is los gaan laten bij de hersteller dat is blijkbaar mijn probleem!!!

kortom ik zit met de gebakken peren. Ik overweeg nog een juridische stap te zetten tegen dit bedrijf, maar makkelijk zal het niet zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden