Ga naar inhoud
  • 0

Mechanische Airco in combinatie met een MFD


passatvw

Vraag

Hallo, ik weet niet of ik het in de goede deel van het forum heb gezet, maar, ik heb een vraag je:

 

Ik heb een Passat met een mechanische airco en ik wil graag een MFD erbij plaatsen, ik weet wel dat ik dan het bakje onderaan kwijt ben, maar is het mogelijk, en ook verstandig, zijn er nog meer mensen die het hebben gedaan.

(misschien ook foto's?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Yep.. ik heb het bij mijn vorige wagen gedaan.. Zou het nu zo weer doen, alleen nu heb ik een Highline met wortelnotenplastic.. VW vindt het nodig om de prijs van een dubbeldin frame met dit nephout 100 euro duurder te maken dan het standaard zwarte frame... en ik wil het wel origineel...

 

Daarom heb ik ook mijn enkel din wortelnotenplastic frame te koop staan om de pijn wat te verzachten!

 

Het ombouwen is goed te doen.. zorg dat je geen haast hebt en goed gereedschap. Weet niet waar je woont... voor een kratje bier ben ik je graag tot hulp!! ;-)

 

 

P.S. heb je al een MFD??

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Yep.. Het ombouwen is goed te doen.. zorg dat je geen haast hebt en goed gereedschap. Weet niet waar je woont... voor een kratje bier ben ik je graag tot hulp!! ;-)

 

 

P.S. heb je al een MFD??

Nou dat kratje bier dat komt wel goed, maar ik moet nog even kijken voor een MFD, wat raden jullie aan? Iemand heeft mij in het oor gefluisterd dat er 1 zou zijn met een inklapscherm?

Iemand 1 tje in de aanbieding?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik denk dat je je vergist met de gewone MFD, daarvan kun je het schermpje iets "inklappen" cq kantelen zodat je iets beter erop kunt kijken..

 

Toch?

 

Voor de MFD, even zoeken hier op het forum, is vorige week een hele discussie over geweest...... Volgens mij moet je er eentje zoeken vanaf de D versie. Op Ebay vind je ze oa.

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Op e-bay zit ik vaak in Duitsland, maar dat zie ik ook niet zitten, geld overboeken en dan maar hopen dat het daadwerkelijk geleverd wordt, liever heb ik dat ik het zelf ophaal, kan ook hoor ik je denken, maar zonder navi ben ik echt verloren in Duitsland (is me al eens gebeurt)

Maar het mag ook wel een din 1 zijn van Pioneer of Alpine.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dat was in de tijd dat electronische overschrijvingen nog 7,50 euro kosten...

Tegenwoordig is overschrijven tussen Euro landen (net nog gedaan) gratis....

 

Ik stuur dus al heel lang geen geld meer op.

 

Enige dat je nodig hebt (ABN Amro) is IBAN-BIC rekeninghouder en woonplaats....

Meer heb je niet nodig.

 

Door Ebay ben je in principe genoeg tegen fraude beschermd...

Kijk maar eens op de volgende pagina

http://pages.ebay.nl/securitycenter/index.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden