Ga naar inhoud
  • 0

1-2-3-4 knipperlichtfunktie


Bertje

Vraag

Hallo mede passatrijders,

Nadat ik vorig jaar met sucses het 1-2-3 knipperlichtrelais heb ingebouwd en sindsdien met plezier gebruikt heb, wilde ik nu eens iets anders.

Ook vond ik dat hij soms te snel uitsloeg.Ik wilde er een keer knipperen bij hebben.

Na enig onderzoek naar de (elektronische) werking heb ik een modifikatie ontwikkeld waarmee een 1-2-3-4 knipperlichtfunktie mogelijk is op basis van het bekende 1-2-3 knipperlichtfunktierelais(comfortblinker).

Zelfs een 1-2 knipperlicht of 1-2-3-4-5 knipperlicht is mogelijk.

 

Ik rijd nu al enige tijd met volle tevredenheid met deze nieuwe funktie rond.

 

Groetjes Bertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

 

Na enig onderzoek naar de (elektronische) werking heb ik een modifikatie ontwikkeld waarmee een 1-2-3-4 knipperlichtfunktie mogelijk is op basis van het bekende 1-2-3 knipperlichtfunktierelais(comfortblinker).

Zelfs een 1-2 knipperlicht of 1-2-3-4-5 knipperlicht is mogelijk.

 

 

 

@Vdub, volgens zijn woorden is dit idd mogelijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

kijk, dan is de comfortblinker opeens een stuk interessanter voor me....ik blijf graag op de hoogte! (bouw je ze ook in?)

 

@Tonyleka; dat wil zeggen: één tikje tegen de hendel vh knipperlicht en dan wordt er automatisch 3 keer geknipperd. Maar kennelijk is meerdere malen knipperen dus ook mogelijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
kijk, dan is de comfortblinker opeens een stuk interessanter voor me....ik blijf graag op de hoogte! (bouw je ze ook in?)

 

Ik bouw ze niet in. Maar ik kan ze wel voor je modificeren, aangezien dit klusje niet eenvoudig is voor mensen die niet zo handig zijn met een soldeerbout.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
maak je wel gebruik van orginele comfortblinker ?

 

Ik maak gebruik van de comfortblinkerrelais dat in de comfortblinkerset zit die ze soms bij de dealer in de aanbieding hebben.

Dus die van wv-audi, art.nr.: 000 953 227 A.

 

Voor mij was dit een redelijk eenvoudige klus, aangezien ik dagelijks en beroepsmatig met elektronika en solderen bezig ben.

Zoals ik al in de vorige post al scheef is dit geen eenvoudige klus en kan ik me voorstellen dat er mensen zijn die hier tegenop zien.

Voor deze mensen wil ik hun comfortblinkerrelais modificeren tegen een kleine vergoeding (verzendkosten enz.).

 

En de how-to staat op word-file, maar ik weet niet hoe ik hem op de KB krijg. :embarassed:

 

Groetjes Bertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Maar je kan hem wel in je post zetten ofzo, dan verwerken zij dat wel in een KB voor je.

 

Hoe kan ik die posten dan?

Ik heb net geprobeert om hem via een bijlage te posten maar daar gaf hij de foutmelding ´files met de extensie docx worden niet geaccepteerd´oid.

 

Groetjes Bertje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
je gebruikt word 2007 die maakt er .docx van ipv .doc ff opslaan als word 2003 file en dan is het een .doc bestand!!

 

succes...

 

Idd word 2007 gebruikt.

Jou advies opgevolgd, is die nu te groot.

 

Ik stuur Antonio wel een mailtje.

 

Groetjes Bertje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Is dat een losse relais die je omzet van de gewone knipperlichtrelais?

 

Het gewone knipperlichtrelais zit in het alarmlichtschakelaar ingebouwd.

 

maak je wel gebruik van orginele comfortblinker ?

 

Ik maak gebruik van de comfortblinkerrelais dat in de comfortblinkerset zit die ze soms bij de dealer in de aanbieding hebben.

Dus die van wv-audi, art.nr.: 000 953 227 A.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden